Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig er den store dagen her

Tina&Ella

Recommended Posts

I dag er Turbo-Ella isitt ess, her går det over stokk og stein :cool: Hun får stadig raptus på stuegulvet (løpe-kick), har oppdatert bloggen og lagt ut bilder på hjemmesiden. En tollervalp er noe av det mest sjarmerende og nydeligste som finnes har jeg funnet ut - er hodestups forelsket i vesla.

Nå ser det ut til at vesla er i ferd med å våkne, så da må hun vel ut og tisse litt igjen ;)

post-1440-1195383166_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu og hei så fort dagene går. Her er det full fres, Har begynt å kalle henne Duracell Ella, virker som hun har batterier som bare varer, og varer og varer :lol:;) De fleste valpeeiere sitter og venter på at valpen skal våkne, mens her er det omvendt *ler* Jeg lurer på når i alle dager den lille torpedoen har tenkt til å ta seg en lur :P:(:o

Hun er jo bare herlig, på alle mulige måter. Maken til aktiv, livlig og glad jente. Hun er ganske så tøff i kjente omgivelser, men kommer hun på et nytt sted, eller møter nye mennesker så blir hun med en gang litt skeptisk. Men får hun litt tid på seg så tar det ikke lang tid før det er greit også :( Flinke jenta mi. Hun er i tillegg en stor kosegris :icon_redface: noe som passer meg ypperlig. Helt herlig altså. :lol: Når hun er litt sliten så kommer hun krypende opp på fanget mitt, der legger hun seg langflat på ryggen og skal ha litt kos på magen :o herlige lille jenat mi. Skal legge ut flere bilder av henne på hjemmesiden i morgen, orker ikke legge de ut i kveld, for nå er det kvelden og mørkt her i det lille huset i skogen. Ser ut til at vesla er klar for å ta kvelden også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...