Gå til innhold
Hundesonen.no

Brun sofa og korthåret hvit hund


Mari

Recommended Posts

Kan jeg si AAARGH!?

Så. Finnes det noe som fjerner dritten? Etter 5 minutters sofasitting er gjestenes sorte klær blitt grå på ryggen. Støvsugin hjelper litt, men det er jammen ikke mye. Funker den der skrapa på korthårede hunder? Hair Magnet eller hva den nå heter.

Hva annet finnes der ute? Bortsett fra skinnsofaer da, for det har lommeboka en aversjon mot. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hairmagnet-saken er min store favoritt. Den er super til gulvtepper, i bilen, stoffsofaer osv...

MEN, nå har jeg kjøpt meg ny sofa, sånn Alcantara (eller hvordan det skrives) sak, og der funker faktisk ikke Hairmagneten min.... ;) En våt klut gjør mye, men jeg skulle gjerne hatt noe som funket som hairmagneten gjør på andre ting...

Edit: Glemte: og ja, den funker på korte, strie hår også...

Ellers har jeg en 3-seters skinnsofa til salgs billig... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg en 3-seters skinnsofa til salgs billig... ;)

Hvor billig, og kan du pm'e et bilde? ;)

Et tips er jo å lære hunden(e) å ligge på et eget teppe i sofaen. For noen vil ikke det fungere når hunden er alene hjemme, men kanskje hunden ikke trenger å være på stua når den er alene?

Vel, det er to hunder i hus ganske ofte, og blir tre om ikke så altfor lenge. Alle lyse, korthårede. (Jepp, jeg ække så smart! :() To av hundene må skilles når vi er borte (to hannhunder av bullerase), så stua er et must å bruke egentlig.

Ser ut til at jeg må prøve Hair Magneten skjønner jeg. De er utsolgt på Canis, noen som vet hvor jeg finner en sånn dings i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese bloggen din forresten Mari, og alle de fabelaktige bildene! Er du engelsk, eller er du bare usedvanlig flink i språket? ;)

Takk! Sånt er moro å høre. ;) Nei, jeg er ikke engelsk, men har et relativt godt språkøre. Eksen er forøvrig halvt skotsk, så det gikk endel i engelsk både med han og familien. Åsså synes jeg det er et kult språk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, hos oss har vi samme problem. Brun tøy sofa og hund med mye hvitt i seg...støvsugeren er vår beste venn! den derre hair magneten ligger underst i utsyrskassen...Virket dårlig hos oss...Jeg har nå gått til investering av billige fleecetepper som jeg skal legge over sofaen til hverdags. For å spare litt støvsuging :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...