SusieB Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Kan ikke vi diskutere The Tribe, om det er flere som så på det da. Mener ikke The New Tomorrow greine, men The Tribe;) Var så gøy å se på, håper det kommer serie 6:D Hvem var dine yndlingspersoner? Jeg likte best Amber og Bray:D
giggi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Jeg så på det for noen år siden, hviste ikke det gikk lengre jeg... Jeg elsket det, syntes det var kjempe kjekt Hva tid går det? Jeg syntes det ble så rotete da jeg missa det en periose, så jeg slutta helt å se på det Syntes forresten Lex(eller noe slik) var kul jeg...og pen (noen år siden jeg så det, så det kan være jeg hadde veldig dårlig guttesmak når jeg var rund 10års alderen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar