MarieR Skrevet 19. November 2007 Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 Leste om en hund på nettby som hadde forfrosset halen sin. Trur det var buhund, hvertfall krøllhalehund. Eieren hadde dusjet den, tørket den og fønet den, men så gikk de ut i ca. ti minutter og etter det fikk ikke hunden til å bære halen skikkelig. De dro til vet`n som konstaterte at halen var forfrosset! Bare etter de få minuttene ute, og da trudde eieren hunden var tørr. Så om du skal gå fra fjorden og hjem etter et bad, hold henne i bevegelse. Nå er det ingen garanti for at den historien var sann, men alikevell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 Forfrosset høres jo voldsomt ut, det var ikke bare vannhale, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 19. November 2007 Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 forfrosset og vannhale tror jeg er det samme, og begge deler er veeldig vont for hunden. treneren min har en hund som har fått vannhale og vi får ikka røre den uten at hunden skriker. og dette kommer jo av at hunden bader og ikke er tørket skikkeli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. November 2007 Rapporter Share Skrevet 19. November 2007 vannhale kan dem få både sommer som vinter. forfrosset kan kun skje når det er vinter. Jeg har ikke opplevd noen av delene. Vannhale er etter hva jeg forstår lammelse i halen. Jeg har ikke opplevd å ha problemer med halen til hunden når den bader ute på vinteren. Når jeg vasker dem så får dem ikke komme ut før det er gått mange timer og dem er helt tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar