Maline Skrevet 14. November 2007 Rapporter Share Skrevet 14. November 2007 Er det noen som har noe ærfaring med barfot på hest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 14. November 2007 Rapporter Share Skrevet 14. November 2007 Jeg har positive og negative erfaringer Hva vil du vite ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. November 2007 Rapporter Share Skrevet 14. November 2007 Vi hadde barfot islandshest (hun var gammel og ble avlivet i høst). Hun ble litt sårbeint når vi red lange turer på grus/fjell, ellers var det helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 14. November 2007 Rapporter Share Skrevet 14. November 2007 Det er heller ikke alle hester som kan bli barfot.. selv om mange hevder det! Har man gått med sko hele livet, er det ikke bare bare å ta av skoene og ri som vanlig. Mange går sårbeint veldig lenge :/ Min gjorde det.. så jeg smelte på han sko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maline Skrevet 16. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Jeg bare lurte litt. Hvis jeg en dag kjøper meg hest blir det nok en unghest som forhåpentligvis ikke har brukt sko ennå. Men hva med vinteren hvis det er glatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar