Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor god er du i geografi?

tuppetroll

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Oslo er nord for Trondheim, Spania ligger v. Amerika, og Amerika er en del av europa.. Jaja, jeg trenger vel ikke å si at jeg ikke klarte en eneste?

Skrevet
Jeg endte med at få 262.234 point på level 8, manglede 6000 ud af 30.000 point til at gå videre

Damn, du slo meg med 1190 poeng - det er nok for meg til å bli avhengig! Jeg har konkurranseinstinkt på sære ting...

Skrevet
Så kult spill.. xD trokke jeg skal si hva jeg fikk som score.. xD da skiller jeg mg veldig ut her xD

Si det da :)

Forstår ikke hvordan dere kan komme til level 10 og slikt jeg :) Er hellig overbevist over at dere jukser <_<

Skrevet

Forstår ikke hvordan dere kan komme til level 10 og slikt jeg :) Er hellig overbevist over at dere jukser <_<

Det er jo ikke så vanskelig, da - veit man ca hvor landet ligger, så er mye gjort (så lenge man ikke får et sted i USA, Kina eller Russland). Jeg veit en del av tingene, men resten setter jeg bare pila midt i landet og håper på at det er i nærheten.

Skrevet

Haha kom bare til level 3 :) xD Men det stod stod at jeg nesten kom til level 4 xD

Wuhuu liksom :)

Skrevet
Det er jo ikke så vanskelig, da - veit man ca hvor landet ligger, så er mye gjort (så lenge man ikke får et sted i USA, Kina eller Russland). Jeg veit en del av tingene, men resten setter jeg bare pila midt i landet og håper på at det er i nærheten.

Jammen når man ikke vet hvor ca landet ligger er det litt verre :)

Men har faktisk lært noen land allerede :)!

Fikk 100932 poeng nå :) Så det er jo en forbedring :)

Skrevet

haha jeg har alltid vært skikkelig ille i geografi! er egentlig fornøyd med å komme til level 6. men jeg har ikke tenkt å stoppe her..vanedannende..supert midt i eksamenstida <_<

Skrevet

Prøvde en gang til, nå kom jeg et level videre... Level 6, 153 675 poeng. De afrikanske landene ødela <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...