Gå til innhold
Hundesonen.no

Helgens resultater...


Baby

Recommended Posts

Oscar ble BIM begge dager og Zico fikk 1 premie begge dager. :wink:

Får ikke noe bedre enn 1 premie på Zico for tiden desverre, han er nemlig litt smal og ikke utviklet bak enda. Men det kommer snart håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt forresten på å bli totalt kaos på lørdag da...

Eller, kaos, ble det jo og da..

Når vi skulle begynne å stille så viser det seg at dommeren er dritings.. Han sto i ringen og sjangla, var nesten ikke til å stå på beina... :-o

Vi nekta å stille for han og til slutt kom utstillingslederen å sa at han ikke fikk dømme for han var full. Han var ikke helt enig i det da, men ble heldigvis ikke så mye krangling.

Så alle rasene han skulle dømme ble fordelt utover de andre dommerne, de måtte dømme dem etter at de var ferdig med sine egne raser!

Jeg hørte at han visstnok var dritings i natt også, men var heldigvis edru i dag da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt forresten på å bli totalt kaos på lørdag da...

Eller, kaos, ble det jo og da..

Når vi skulle begynne å stille så viser det seg at dommeren er dritings.. Han sto i ringen og sjangla, var nesten ikke til å stå på beina...  :-o  

Vi nekta å stille for han og til slutt kom utstillingslederen å sa at han ikke fikk dømme for han var full. Han var ikke helt enig i det da, men ble heldigvis ikke så mye krangling.

Så alle rasene han skulle dømme ble fordelt utover de andre dommerne, de måtte dømme dem etter at de var ferdig med sine egne raser!

Jeg hørte at han visstnok var dritings i natt også, men var heldigvis edru i dag da...  :roll:

Å herlighet! :-o Shiiit..

Men gratulere med resultatene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graulerer med supre resultater!! Trass i dommertabbe! (hvem var det... kan jeg spørre om det? :) litt nysgjerrig ja :))

Takk. :D

Tror ikke jeg skal legge ut det her, man vet jo ikke om det er noen som kjenner han eller noe liksom. MEn kan ta det på MSN. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt forresten på å bli totalt kaos på lørdag da...

Eller, kaos, ble det jo og da..

Når vi skulle begynne å stille så viser det seg at dommeren er dritings.. Han sto i ringen og sjangla, var nesten ikke til å stå på beina...  :-o  

Vi nekta å stille for han og til slutt kom utstillingslederen å sa at han ikke fikk dømme for han var full. Han var ikke helt enig i det da, men ble heldigvis ikke så mye krangling.

Så alle rasene han skulle dømme ble fordelt utover de andre dommerne, de måtte dømme dem etter at de var ferdig med sine egne raser!

Jeg hørte at han visstnok var dritings i natt også, men var heldigvis edru i dag da...  :roll:

Hvor var denne utstillingen da? Bare veldig nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere kjempe flott =D> :)

litt moro med dommern da. men kjempe leit sånn bør jo ikke skje da.

man lærer på kurset at man ikke skal komme dritting og vise hunder .

skulle jo tro at de dømte hadde lært at de ikke skal dømme i fylla :roll:

men kjempe flott for deg og de 4 binte da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere kjempe flott =D>  :)  

litt moro med dommern da. men kjempe leit sånn bør jo ikke skje da.

man lærer på kurset at man ikke skal komme dritting og vise hunder .

skulle jo tro at de dømte hadde lært at de ikke skal dømme i fylla :roll:  

men kjempe flott for deg og  de 4 binte da

Det er jo ikke lov å dømme når man er full heller. :wink:

Hørte forresten at den samme dommeren skal dømme i Tromsø om to uker eller noe sånt...

Er vel mulig det blir dommer endringer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...