Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnehjelp til RR-valp?


Mailin

Recommended Posts

Hehe:)

Blir nok ikke noe liste da sambo sender forslag på navn til oppdretter. Så jeg har ikke så mye valg jeg. Selv er jeg svak for Pili-pili, men vet at oppdretteren hadde sansen for Penzima. Er litt spennende å se hva det blir, samt hvilken tispe vi får! Bare to uker igjen :icon_clapping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:)

Blir nok ikke noe liste da sambo sender forslag på navn til oppdretter. Så jeg har ikke så mye valg jeg. Selv er jeg svak for Pili-pili, men vet at oppdretteren hadde sansen for Penzima. Er litt spennende å se hva det blir, samt hvilken tispe vi får! Bare to uker igjen :icon_clapping:

Silje her inne har jo en Zima (som er kroatisk for frost om jeg ikke husker feil). Kult navn da, Pen Zima :thumbs: Dette var egentlig ment som et lite tips om Zima som hverdagsnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje her inne har jo en Zima (som er kroatisk for frost om jeg ikke husker feil). Kult navn da, Pen Zima :icon_clapping: Dette var egentlig ment som et lite tips om Zima som hverdagsnavn.

Om stamtavlenavnet blir Penzima så blir det nok Zima som hverdagsnavn ja, klinger veldig bra! Og blir det Phalopia så blir det bare Pia til hverdags vil jeg tro:) Artig med navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt, lille frøkna blir hetende Penzima, også har vi fått vite hvilken liten frøken vi (eh, han) får!:icon_redface: :icon_fun: Gleder meg jeg, skal bli litt artig med valp i huset, særlig siden det ikke blir mitt hovedansvar. Lyng er heldigvis veldig grei med valper og unghunder, så forhåpentligvis går det greit!

Bare en uke igjen til hun blir hentet.. joho!:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...