SoppenCamilla Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Hvordan gikk det med alle? Jeg stilte Baghera for første gang i dag, og grua meg så sjuuukt, og stod i ringen og håpa på å ikke få KIP (han har jo haleknekk), også ble han 2BHK og fikk CERT! Gjett hvem som ble og banana da da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Så gøy! Grattis. Skal ikke i ringen før i morgen vi.. Håper hun ikke trekker seg for dommeren (som sikkert er en stor, stygg og skummel mann ifg. Frøken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Tusen takk! Og lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Ååhh, GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulere masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Takk alle! Lill begynte nesten å grine, ho stod og så på oss. Haha Men åååå, jeg er så stolt av han! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer! Håper jeg skal i morgen, bare for å se på og trene LP. Spørs på formen til lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer Camilla! Willy fikk 2.KVAL.. jaja.. ikke så moro, men vi prøver igjen.. Jeg var stressa og det stressa han.. så trening trening trening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Grattis så mye med CERT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Takktakk alle! Jeg er så overlykkelig som det går ann å bli! Også den sure, gamle prompen av en dommer, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Belle (kennel All Sighthounds) fikk nye champion i dag, og vil tro det var Anso! Grattis så mye til Kennel All Sighthounds! Ronya ble 2 BT med CK, bare slått av Kira som ble BIR Selv ligger jeg hjemme syk, så venter på resultater fra gruppa og avl/oppdretterklassene. Pepper (stilt av Line) fikk 1KVAL - 2KONK, helt greit liksom... (Men jeg ville ha ck hehe) Kommer oppover i morgen med en chihuahua KH hann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Belle (kennel All Sighthounds) fikk nye champion i dag, og vil tro det var Anso! Grattis så mye til Kennel All Sighthounds! Ronya ble 2 BT med CK, bare slått av Kira som ble BIR :P Selv ligger jeg hjemme syk, så venter på resultater fra gruppa og avl/oppdretterklassene. Pepper (stilt av Line) fikk 1KVAL - 2KONK, helt greit liksom... (Men jeg ville ha ck hehe) Kommer oppover i morgen med en chihuahua KH hann Fikk melding av Line med resultatene kennel all sighthounds hadde bra dag i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer Guro, Line og Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Belle (kennel All Sighthounds) fikk nye champion i dag, og vil tro det var Anso! Grattis så mye til Kennel All Sighthounds! Ronya ble 2 BT med CK, bare slått av Kira som ble BIR :P Selv ligger jeg hjemme syk, så venter på resultater fra gruppa og avl/oppdretterklassene. Pepper (stilt av Line) fikk 1KVAL - 2KONK, helt greit liksom... (Men jeg ville ha ck hehe) Kommer oppover i morgen med en chihuahua KH hann Åh, det var nok veldig velfortjent! Kira er jo helt nydelig Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Belle (kennel All Sighthounds) fikk nye champion i dag, og vil tro det var Anso! Grattis så mye til Kennel All Sighthounds! Ronya ble 2 BT med CK, bare slått av Kira som ble BIR :P Selv ligger jeg hjemme syk, så venter på resultater fra gruppa og avl/oppdretterklassene. Litt feil, Bambii88. Anso ble BIR med cert og championat, Qirmizi Illeana ble BIM med cert. Kira ble 2BT og Ronya ikke plassert i BT, men 2CH. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Vi hadde også en fin dag marissa blei 2 beste tispevalp Og cæsar blei 4bhk med CK Grattis til andre som gjorde det bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Litt feil, Bambii88. Anso ble BIR med cert og championat, Qirmizi Illeana ble BIM med cert. Kira ble 2BT og Ronya ikke plassert i BT, men 2CH. God bedring. Fikk vite det nå Jaja, morsom dag for all sighthounds likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 LILLE Skjønne Star ble BIR idag! 11 mnd gammel Junior tispe slo alle sammen ^^ Da var jeg stolt da... Men mest av alt.. Baghisen til tante tok CERT og 2 bhk! Begynte nesten å grine da ja... Jeg var så stolte av dere Camz!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer til alle! Jeg var der en stund og fikk tatt masse bilder og hilst på en hel del nydelige hunder! Tenkte jeg skulle prøve å få tatt meg en tur i morgen også, men vet ikke om jeg rekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 LILLE Skjønne Star ble BIR idag! 11 mnd gammel Junior tispe slo alle sammen ^^ Da var jeg stolt da... Men mest av alt.. Baghisen til tante tok CERT og 2 bhk! Begynte nesten å grine da ja... Jeg var så stolte av dere Camz! Øh.. Var? :P EDIT: Star var dritflink! Og søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. November 2007 Rapporter Share Skrevet 11. November 2007 Da har vi stilt Gikk ganske bra, synes jeg. Og veldig fornøyd med kritikken! Frøken ble 1JK 1JKK og 4BTK med CK! Her er kritikken: "Meget god type. Fin størelse. Vakkert fem. hode Korr. bitt. Vakre øyne, velplaserte ører, utm hals, vinkler, bryst med lovende pels. Fine poter. Bev. glad og frivillig. Utm. temp. Meget fint fremvist! " Også hilste vi på Tine&Simba&Nana her på sonen og bittelille Loppa! *Dobbelpost, mod. buhund-jenta* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. November 2007 Rapporter Share Skrevet 11. November 2007 Sheltieresultater BIR-valp Kelroe's Real Queen BIM-valp Scarlet-Red's Unique Blue Turbo 1 BHK BIR 3 BIG N Uch La-Min-So's Blue Silver Otto 2 BHK N Uch Mainland's O'Boy 3 BHK Cert Lundecock's Hit-And-Run 4 BHK Mainland's Rainstorm 1 BTK Cert BIM Leeland Peace Rose 2 BTK N Uch Leeland Queen In Starshine 3 BTK N Uch Quashee Zoom The Moon 4 BTK Sheldon Secret Passion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar