Gå til innhold
Hundesonen.no

valp 6 mnd avlives? pga biting


Gabriella

Recommended Posts

Å hva var poenget med å dra opp en tråd som forlengst hadde fått en øsning da...

det er også en del merkelige påstander du kommer med... hunden er uansett avlivet å da er man vel ferdig med saken...

Merkelige påstander? Det er fakta.

Visse folk, som meg og mine venner, bryr seg fremdeles om hunder de engang kjente og var glad i, og hvis du hadde sett på datoen jeg ble medlem her, så er det to dager siden. Jeg har derfor ikke sagt noe om den saken før nå.

Nå kan jeg la saken ligge, men sånne kommentarer som den du kom med nå var direkte unødvendig.

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Jeg gidder ikke krangle med deg. Jeg trodde dette var et nettsamfunn for folk som faktisk bryr seg om og er glad i dyr. Du har bevist det motsatte.

Snakk om tøvete innlegg; bare fortsett med dine du, der har du selv bevist det - ettersom det du kommer med ikke er relevant for saken.

Har du dårlig dag så gå deg en tur med hunden din - ikke la det gå utover meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke krangle med deg. Jeg trodde dette var et nettsamfunn for folk som faktisk bryr seg om og er glad i dyr. Du har bevist det motsatte.

Tøys!

Der er meningsløst å dra opp en gammel diskusjon der utfallet var at hunden ble avlivet. Hva enn du kunne sagt betyr ikke fra eller til for hverken hund, eiere eller andre involverte.

Nuff said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AD/HD, eller AD/D som jenter oftest får, er nok en lidelse/sykdom som betegnes som arvelig. Men, miljøet kan derimot være avgjørende for hvor alvorlig lidelsen fremtrer i det daglige liv.

Det er vell også ulike studier som hevder at ulike former for næring, alkohol - og narkomissbruk kan være en miljø utløsende faktor, men det er i større grad usikkerhet rundt disse studiene - da de er foretatt på 80 og 90 - tallet, da det var veeeldig populært å diagnostisere barn som ikke klarte å forholde seg til sosiale normer med AD/HD (AD/D).

Hvis jeg ikke husker helt feil - hadde en iløpet av 90 - tallet, i Danmark, en økning på 17 % flere tilfeller av diagnostisert AD/HD per år...noe som må bety at en enten er blitt mye flinkere til å utrede lidelsen eller rett og slett hypet det hele...

Jeg har selv adhd. Fikk diagnosen som 26 åring. Plutselig falt alle biter på plass! Kan være litt enig i at miljøet rundt en kan være avgjørende for hvor tydelig adhd`n fremtreder. Jeg har heldigvis hatt en oppvekst preget av rutiner og foreldre med tydlige grenser.

Føler adhd og enkelte "problemhunder" har samme ting å slite med. Ser ofte likheter med ene guttungen min med adhd og bikkja i måten jeg oppdrar de, hehe :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...