Sandra Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 Hei. Her kommer jeg og Theo. Ser det allerede er endel fra dyrenett her, men uansett, for de som ikke vet hvem jeg er. Sandra her, jente på 17 år, som er den lykkelige eier av en liten kinesisk nakenhund på litt over 3 mnd. Annet enn å styre med den, sitte på data og være på skolen, jobber jeg på dyrebutikk, som jeg stortrives skikkelig med! Blir koselig å bli kjent med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 Hei! Velkommen til forumet! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 Velkommen! Skjønner at du er lykkelig med en sånn liten vidundelig skapning i huset! Hilsen ei som hadde verdens vakkreste kineser før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 heisann dere to! så kjekt å se dere her også! velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 vælkømmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 velkommen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 Halloen!! Velkommen hit! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 Hei Velkommen hit! Koselig med flere som har chinese crested Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 Slenger meg på med et velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 29. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2004 slenger meg på jeg også her jeg. VELLKOMMEN =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djinga&Zico Skrevet 30. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2004 Hei og velkommen i forumet ! Ha en fin Nyttårs helg http://djinga.k-nettet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 4. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2005 Velkommen velkommen fra Michelle & Askepott !!! (Jente 22 & Chihuahua) :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar