Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av liggeplassen til hunden din

Djervekvinnen

Recommended Posts

det her så skikkelig hjemme korslig ut! :)

Ja, ganske så koselig :D Men trond ble helt i fra seg over atjeg ikke hadde fjernet hundehårene i sengene :P "må jo ikke vise sånn på internett, de kan jo tro at vi er noen griser, som ikke vasker og rydder :D"

Så da må jeg bare, for trond sin skyld, si at; joda, vi (les: jeg) vasker og rydder her ganske så ofte (hvertfall nå med røyting og greier :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

567.jpg

Dette er i kurven til Cita... Den ligger i 1 etasje.

Også har hun en make til den Oscar og Nena har (den brune), bare i svart, som ligger i 3 etasje :)

Sengen og sofaen får hun ikke lov til å ligge i...

videler.jpg

Hardt fliselagt gulv er også deilig :) (Balder likte det ekstra godt.. Cita foretrekker myke ting..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
seng.jpg

Her sover hun om natten..Ellers så liker hun å ligge på gulvet

næmmen :lol: Forresten jeg vil se fler bilder av Pito! :):D Hun er bare så skjønn.... hadde vært artig å sett fler:) nå skal jeg jo få egen små rase, så det hadde vært artig å sett trenings og tur bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen :lol: Forresten jeg vil se fler bilder av Pito! :D:D Hun er bare så skjønn.... hadde vært artig å sett fler:) nå skal jeg jo få egen små rase, så det hadde vært artig å sett trenings og tur bilder :D

Hvilken rase da? Når skal du få? Har ikke fått med meg dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicky: Gratulere da :mrgreen: Kommer den snart, eller er det lenger fremme i fremtiden?

jeg skal opp til Balken(oppdretter) neste uke kanskje for å diskutere når og fra hvilken kombinasjon :lol: Jeg skal ha fra en litt fresh og sporty linje som kan brukes til alt :D Regner med at jeg får valpen etter mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun e 3 cm lavere enn standarden, så hun får nesten bare 1AK. Men hun har fått utm type flere ganger, men de gangene har hun enten hatt lite underull, vært i for godt hold ( :roll: ) e.l... sååå typisk da! hehe.. For ellers hadde hun sikkert hatt cert eller ck nå. Nå er hun i storform... Pelsen er perfekt med masse underull, gangen er flott, hun stiller seg flott selv osv :lol: Så gleder meg til september da hun skal stilles for første gang på leeenge :wink:

Hun får veldig mye skryt for utrykket sitt og øynene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...