Guest Vicky Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 Hun er bare helt nydelig Skjønt med det hvite på labbene *smelte* Vicky var sirka så liten når jeg fikk henne..
Silje Skrevet 20. August 2005 Rapporter Skrevet 20. August 2005 det her så skikkelig hjemme korslig ut! Ja, ganske så koselig Men trond ble helt i fra seg over atjeg ikke hadde fjernet hundehårene i sengene "må jo ikke vise sånn på internett, de kan jo tro at vi er noen griser, som ikke vasker og rydder :D" Så da må jeg bare, for trond sin skyld, si at; joda, vi (les: jeg) vasker og rydder her ganske så ofte (hvertfall nå med røyting og greier )
Benedicte Skrevet 21. August 2005 Rapporter Skrevet 21. August 2005 Dette er i kurven til Cita... Den ligger i 1 etasje. Også har hun en make til den Oscar og Nena har (den brune), bare i svart, som ligger i 3 etasje Sengen og sofaen får hun ikke lov til å ligge i... Hardt fliselagt gulv er også deilig (Balder likte det ekstra godt.. Cita foretrekker myke ting..)
Jeampi Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Her sover hun om natten..Ellers så liker hun å ligge på gulvet
Guest Vicky Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Her sover hun om natten..Ellers så liker hun å ligge på gulvet næmmen Forresten jeg vil se fler bilder av Pito! Hun er bare så skjønn.... hadde vært artig å sett fler:) nå skal jeg jo få egen små rase, så det hadde vært artig å sett trenings og tur bilder
Jeampi Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Så gøy at du vil se bilder da Kan ta og legge ut noen bilder litt senere i kveld ok?
Guest Vicky Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Så gøy at du vil se bilder da Kan ta og legge ut noen bilder litt senere i kveld ok? Ja :D:D vil kjempe gjerne se bilder
Anne Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 næmmen Forresten jeg vil se fler bilder av Pito! :D Hun er bare så skjønn.... hadde vært artig å sett fler:) nå skal jeg jo få egen små rase, så det hadde vært artig å sett trenings og tur bilder Hvilken rase da? Når skal du få? Har ikke fått med meg dette
Guest Vicky Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Hvilken rase da? Når skal du få? Har ikke fått med meg dette Papillon
Baby Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Så fint alle hundene har det. Jeg får ikke tatt bilder nå for det er et eneste rot her nå oppi all flyttingen, men om noen dager kommer det.
Anne Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Vicky: Gratulere da :mrgreen: Kommer den snart, eller er det lenger fremme i fremtiden?
Ricco Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Dette er i kurven til Cita... Den ligger i 1 etasje. Kor fin ho er! Kva plasseringer har ho fått på utstilling?
Guest Vicky Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Vicky: Gratulere da :mrgreen: Kommer den snart, eller er det lenger fremme i fremtiden? jeg skal opp til Balken(oppdretter) neste uke kanskje for å diskutere når og fra hvilken kombinasjon Jeg skal ha fra en litt fresh og sporty linje som kan brukes til alt Regner med at jeg får valpen etter mars.
Ane_ Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Og her er foringsstasjonen, tok med den og, for jeg vil se bilde av andres foringsstasjoner
charlotte Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Her er hvertfall en fin liggestilling Hun har seng her på kontoret da, hun trenger ikke å sove oppi matskåla si.. Også har hun bur hjemme som vi sjelden bruker, også sover hun i senga mi om natta!
Benedicte Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Hun e 3 cm lavere enn standarden, så hun får nesten bare 1AK. Men hun har fått utm type flere ganger, men de gangene har hun enten hatt lite underull, vært i for godt hold ( :roll: ) e.l... sååå typisk da! hehe.. For ellers hadde hun sikkert hatt cert eller ck nå. Nå er hun i storform... Pelsen er perfekt med masse underull, gangen er flott, hun stiller seg flott selv osv Så gleder meg til september da hun skal stilles for første gang på leeenge Hun får veldig mye skryt for utrykket sitt og øynene da
Ricco Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Hm, du får gi henne voksthormon så ho får dei 3 siste cm då...
Benedicte Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Haha, nå begynte jeg å lure på om det var funni opp noe nytt
_aussie_ Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Luna har ganske mange liggeplasser da, stolen, senga mi, kurven, sofaen og teppe hennes Her leker hun på teppet sitt Her i kurven sin Hun liker også å ligge ute Her ligger Luna ute sammen men Jenna, den andre hunden vår
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar