amazon Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Her er "gullet" vårt Theo. Han er født 01.02 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Ååå så søt! Nå jeg ser etter så ligner sofahunden din på min sofahund akkurat nå. Ligger likt.. søtis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Har hatt et lite uhell den siste uken. Ei klo som knakk så vi måtte til dyrlegen og fjerne hele klokapselen, ble mye styr og hunden har vært skikkelig dålig de siste dagene da han har fått en betennelse i poten pluss at det er ømt og ubehagelig å være hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Neimen det er jo Theo Han er så fin og herlig! Huff høres ikke noe godt ut med kloen, håper han kommer seg ganske raskt fra betennelsen. Ikke noe morro når de er dårlige. (det er forresten jeg og scorpioen84 her inne som har Decoy, Highland Fling av Heliomar). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Nydelig han er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Hei Decoy Nei det er ikke noe morro når de er syke nei men han viser allerede tegn til bedring. Skal til dyrlegen igjen på mandag så da håper vi at han slipper bandasjen. Alt bra med Decoy da?? og buster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Hei Decoy Nei det er ikke noe morro når de er syke nei men han viser allerede tegn til bedring. Skal til dyrlegen igjen på mandag så da håper vi at han slipper bandasjen. Alt bra med Decoy da?? og buster?? Så bra det har begynt å bedre seg allerede Og alt er bare topp med både Decoy og Buster. De trives og koser seg godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Theo.! Vår faste Kurs-følgesvenn... Savner dere fortsatt på miljøtreningene da, men dere har kanskje vært der.? Har ikke fått til å dra hver gang siste ukene... Huff, uheldige Theo, ser ikke godt ut, men ser ut som han er samme soffagrisn som før.... ^_^ Håper det gror fort å alt blir bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Har ikke fått til å vært med på miljø trening etter kurset ennå... Matmor og matfar har vært i Tyrkia åsså nå skjedde dette med kloa så vi kommer så fort poten blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Aww . Liker tollere som har litt hvit .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 3. November 2007 Rapporter Share Skrevet 3. November 2007 Så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Flere bilder.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2007 Her er et bilde fra valpekurset, dålig bilde men det er Theo og Decoy som hilser på hverandre Alt man må være med på å......... Posserer så fint til fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 29. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Et bilde i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Pen han var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Å, så utrolig fin! :) På det ene bildet du har lagt ut hvor han har på den mørke potebandasjen har han nøyaktig samme uttrykk som min har når hun er syk Skikkelig stakkarslig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Utrolig søt Blir bare mer og mer betatt av tolleren jeg altså! God bedring med kloen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 16. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 oppdatering med bilder fra en tur på hytta i helga. Blir sliten av å springe så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Åååh, søteste Får nesten lyst på en toller til når jeg ser bildene av Theo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon Skrevet 17. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Tok noen bilder etter dusjing idag. Pussig at han er sååå glad i å bade men å dusje det er kjipt det Virker som han blir fornærmet og nekter å se på meg når jeg snakker til han etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Så pen! Ser ut som en skikkelig god gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 såå nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar