Gå til innhold
Hundesonen.no

Bridie's Gjør Det Selv Guide

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Åh, Marit, så herlig hun er.. Dette minner meg om bildeseriene med Buffy. Du er oppfinnsom;D

Guest Just me!!
Skrevet

Haha, dette ødela engelsktimen min (ikke at det var noe negativt men). ;) Satt å fniste hele tiden.. Men det ble ikke noe skifting av dekk hos oss, Archie vil ikke skitne til pelsen sin. :rolleyes:

Skrevet
Åh, Marit, så herlig hun er.. Dette minner meg om bildeseriene med Buffy. Du er oppfinnsom;D

hehe, ja Buffy beviste at hu kunne det meste hu. Rake løv osv.. den jobben får Bridie ta neste år her. I år var hu syk stakkar...

Skrevet
Og her kommer del to av Bridies Gjør Det Selv Guide

Vinterklargjøring av bilen

Så utrolig bra ;)! Er helt imponert over alle stillingene du får henne til å sitte/stå i! Hadde slitt leeenge med å få Sasha til å gjøre halvparten jeg :)

Brindie er super herlig forresten :)

Skrevet

Helt fantastisk :Laugh:

Imponert over at hun holdt lyspæra jeg, selv om jeg først trodde hun blåste såpebobler *knis*

Skrevet

hehe, takk for at dere likte det folkens! Er ufattelig gøy å lage disse "seriene" også. Men, jeg tror jeg snart trenger tips til nye Guider? slik som på pynte juletre, steke juleribba osv, ser jeg liksom for meg at kan bli litt problematiske... :( Men det må jo finnes andre ting sku man tro.. :) Bridie har jo tidligere bevist at hu kan å Kjøre Traktor og Kappe Ved liksom, så det der er i gjennom.. Men, sku nok hatt en forklarende Guide igjen snart.. :P

Så forslag mottas med takk :(

Skrevet

Sikkelig kult :whistle:

Selv har jeg bare sånne "etter at noen har ødelagt noe" bilder og "hvordan finne den skyldige" Litt CSI effekter.

Kanskje jeg skal lage en "hvordan vaske huset" Gjør det selv guide. Hundene mine er plagsomt intresserte i husarbeid.

• 2 weeks later...
Skrevet

Utrolig bra! :)

Kanskje du kan lære Bridie å gå ut med søpla, re opp senga, tørke støv o.l. (så kan jeg lære Josie det etterpå :P )?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...