Ninahz Skrevet 31. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2007 Hei folkens. Jeg har gått fra sjokkrosa layout til en litt mer rolig farge. Har begynt å tullet litt med photoshop, men som heeelt ny har ikke det ennå fått store resultater Hva synes dere om siden, trenger noen konstruktive forslag både om oppbyggingen og innholdet. Takk på forhånd Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.