Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat i Trondheim


Benedicte

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Hei.

Jeg hadde hunden min på Torp Kennel og Dyrepensjonat som er på Malvik. Hun var der i mange uker, og det virket som om hun hadde trivdes godt den tiden hun var på pensjonatet. Jeg skal ha henne der om ikke lenge igjen. Personalet der virket kjempegreie, og de har erfaring med dyr.

Har forstått det slik at det ikke er mange pensjonater for hund i området rundt Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hadde hunden min på Torp Kennel og Dyrepensjonat som er på Malvik. Hun var der i mange uker, og det virket som om hun hadde trivdes godt den tiden hun var på pensjonatet. Jeg skal ha henne der om ikke lenge igjen. Personalet der virket kjempegreie, og de har erfaring med dyr.

Har forstått det slik at det ikke er mange pensjonater for hund i området rundt Trondheim.

Jo, det er faktisk en hel del! Spørs hvor langt utover Trondheim du er villig til å regne med, men det fins to i Buvika, to-tre i Trondheim (som jeg har hørt om, kanskje flere også), ett på Oppdal og ett i Selbu. I tillegg skal det startes et her i Orkdal har jeg hørt rykter om, så hvis du er villig til å kjøre litt mer enn fem minutt utenfor bykjernen, så har en en hel masse å velge i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...