HHC Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 Sitter her og er drittlei av å være syk allerede.. Ble syk på fredagen - huet er så tung ta jeg tror det snart detter av. Kan ikke sitte foran tv/pc lenge i slengen for hue og øynene klarer ikke konse så lenge i slegen. Har sovet 14 av de 20 siste timene - og nå er jeg trøtt igjen.. Blir så deppa av å tenke på alt jeg skulle ha gjort. Bikkjene skulle fått mye mer stimulering enn de har fått i dag, lekser skulel vært gjordt, skulle spilt konsert i morra.. Dirigenten har spurt å gravd i hele dag og skaffa en i-tilfelle-stand-in til meg.. Sitter her å hører på Ringenes Herre soloen jeg skulle/skal spille i morgen..Var en tur ute i dag, var i matbutikken i 15min så var jeg like sliten igjen - rett hjem og sov i 2 timer ... Hva gjør man får å få opp humøret i sånne tider? Jeg tar i mot ALLE tips med glede!
Mirai Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 Gjør AKKURAT det du har lyst til, enten det er å drikke masse kakao eller bare sove Hundene tar ikke skade av å ikke få komme ut i noen timer om dagen, det vet du også innerst inne. Leksene kan du gjøre et forsøk på å ta igjen når du er friskere - du lærer ingenting av å kjempe deg gjennom dem når du ikke får med deg hva du gjør. God bedring
Wanderlust Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 Man skal skjemme seg bort når man er syk. Lei en film (evt får noen til å leie for deg), spis godt. ta med dyna å legg deg på sofaen. Ja rett og slett gjør akkurat hva du vil.
Tonje Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2007 Sier som IW,gjør akkurat det du vil. Jeg var også syk i forrige uke,og hadde ikke sjangs til å gå tur med dyret,jeg fikk bare sjangla meg ut på tisserunder. Han syntes nok det var litt kjedelig,men han merka jo at jeg var uhyre rolig og sovende mesteparten av tida,så han tok det kuli han og De har ikke vondt av litt stilletid.Synes du det blir for ille får du gi de en godbitball eller lignende de kan bruke litt tid på. Ikke stress med det du skulle ha gjort,du får ikke gjort nå med det uansett nå,så hvil deg frisk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar