Gå til innhold
Hundesonen.no

Proplan puppy

imsdal

Recommended Posts

Skrevet

Hei.

Er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i Proplan puppy chicken & rice billigst i Oslo?

Betaler rundt 580 kroner for en 15 kg sekk hos Buster Zoo på Stovner.

Skrevet

Jeg vil tro det er veldig mye samme pris ute og går. Butikkene har sjelden noe fortjeneste på fòret de selger. (Buster Zoo har hvertfall ikke det) Så ville annta at de var billigst.

Skrevet

Vet du hvor mye mindre det er snakk om?

Er avhengig av kollektivtrafikken og reiser forbi Stovner hver dag fra jobb.

Dersom det er mye billigere på Skøyen så vurderer jeg å ta med pakkrammesekken og kjøpe tre sekker.

Det er ikke lett å være gjerrig. :rolleyes:

Skrevet
Hei.

Er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i Proplan puppy chicken & rice billigst i Oslo?

Betaler rundt 580 kroner for en 15 kg sekk hos Buster Zoo på Stovner.

hei holder på og sjekke dette for deg. Fred.

Skrevet

Nesten alle butikker selger fòr til prisforslaget til levrandøren.

Dersom de selger det for mindre enn i andre butikker kan det komme av at de tar inn fòr fra utlandet. Noe som ikke er praktisk.

Skrevet

Hvis du prayer en taxi, eller får noen til å kjøre deg, kan du kjøpe feks 6 x 20 kg Pro Plan Large Puppy Breed til kr 450 per sekk. Dette er et tilbud alle frohandlere har på såkalte oppdretteravtale, og gjelder alle typer Pro Plan.

Jeg kjøper dette sammen med en annen, og tar 4 sekker selv. Når mine Boerboeler går over til "voksen" for, blir prisen per 20 kg ca 400...

Skrevet

Det der hørtes lurt ut. Får prøve å finne en annen valpeeier å alliere meg med. Kan ikke se for meg at hunden min eter 120kg for alene i løpet av det neste halvåret. ;)

Skrevet

Tror sekkene har en holdbarhetstid på ca året, så i utgangspunktet hvis hunden din skal spise ca 350 gr per døgn, eller mer, vil 6 sekker a 20 kg representere et årlig forbruk...hvis ikke min matematikk suger ****** da :lærer:

Har også hørt om forhandlere som har klippekort...6 sekken gratis osv...blir ca det tilsvarende :)

Skrevet

Hunden min spiser kun 250 gram i dag og er fem måneder. Må nok finne noen som jeg kan alliere meg med da jeg skal gå over til voksenforet til juni. Får prøve å spørre om klippekort neste gang jeg skal handle.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...