Basse Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 Tøffe bilder Lite lykketroll hun der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 Næmmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 Kjempe fine bilder det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 hahaha noe av det morsomste jeg har sett, så skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 SJARMTROLL :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 22. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 Her kommer det flere bilder! Si i fra hvis dere er lei at å se på hunden min da... Her ser hun jo helt psyko ut...! :roll: Gi meg den ballen da..!!!! Ikke bare utstillingshunder som kan stå pent og posere nei! Sånn ser hun stort sett ut på tur....! Sjekk blikket hun gir Cesar som prøver å ta ballen hennes! :evil: Denne trenger vel egentlig ingen kommentar..... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 22. August 2005 Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 åå så fine bilder da! så søt hun er også. jeg blir ikke lei altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. August 2005 Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 Bilder blir man aldri lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 22. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 Hehehe det er bra for jeg har jo fått nytt kamera og hva er vel et bedre motiv enn skjønningen min!!?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Hun er jammen helt herlig! =D> =D> Hun ser så sød ud med de lyse lokker, ei skikkelig blondine er hun, og en så kær en af slagsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Er det en rase som heter kjærlighetsbarn? Eller er det bare ett kallenavn du har gitt henne? Hvis det var ett rasenavn har i alle fall ikke jeg hørt om det før! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Er det en rase som heter kjærlighetsbarn? Eller er det bare ett kallenavn du har gitt henne? Hvis det var ett rasenavn har i alle fall ikke jeg hørt om det før! :? Hehe, det er jo et kjærlighetsbarn skapt av to hunder på trass av sine ulike raser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 aha... så ikke en Egen rase? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 aha... så ikke en Egen rase? Nei, det er det ikke Hun er helt sin egen rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 oki... Var det jeg trodde... at det ikke var en rase som sto oppført i hundebøker liksom... Fin var hun uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 23. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Det er bare jeg som syns det høres så mye bedre/søtere ut med Kjærlighetsbarn enn blandingshund...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 hehe, oki Ja høres kanskje bedre ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Nydelig som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundeboms Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Genialt navn på en hund..., bare pass på å ikke få for mye av det..... [-X ps. jeg og Julie diskuterte syke hundenavn en dag...., tenk det at du for eksempel er ute å går i skogen å roper etter hunden din... "Ikke kom nå".. "ikke kom nå"....., kom da "ikke kom nå"... ja jeg har merkelig humør..., veit det... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 søte bilder Husker en gang i ringen var det en hund som stakk av: så hørte jeg eieren rope : "Kaos!!! Kaos kom her!!" Jeg sier bare, når du kaller hunden om det ber du om bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 23. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Hehe, jeg kjenner noen som hadde en Terv som het Cirkus, dere kan jo tenke dere hvordan det gikk...! :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 hadde en hund på kurs som het Vimmsen... den ble som den ble døpt ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 24. August 2005 Rapporter Share Skrevet 24. August 2005 Hun er utrolig nydelig :P blir aldri lei av å se bilder v henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2005 Hun er utrolig nydelig :P blir aldri lei av å se bilder v henne Tusen takk!!! Er selvfølgelig HELT enig med deg!!! Det kommer sikkert snart noen nye bilder av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Her er et litt morsomt bilde av Tequila, noen har lekt seg litt...! :roll: Men det er jo greit å vite hva hun kler, hvis jeg en gang kommer til å farge pelsen hennes..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar