Gå til innhold
Hundesonen.no

min og killjas debut i kl 1 er over


Cathrine og Killja

Recommended Posts

har meldt på et offisielt veldig snart :glare: tannvisning: 10 fellesdekk:10 lineføring 8,5 fvf:9 dekk fra holdt:9 innkalling:6(hun hørte meg ikke, pga bråk, og full rulle med masse hester utenfor ridebanen. så det ble dobbeltkommando) stå under masj :6 ( satt seg ikke når jeg kom inntil, men selve ståen var bråstopp) fr hopp over hinder: 8,5 helhet : 9 :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har meldt på et offisielt veldig snart :glare: tannvisning: 10 fellesdekk:10 lineføring 8,5 fvf:9 dekk fra holdt:9 innkalling:6(hun hørte meg ikke, pga bråk, og full rulle med masse hester utenfor ridebanen. så det ble dobbeltkommando) stå under masj :6 ( satt seg ikke når jeg kom inntil, men selve ståen var bråstopp) fr hopp over hinder: 8,5 helhet : 9 :icon_redface:

Det var jo mange gode karakterer der, gratulerer! :icon_redface:

Men jeg synes du fikk uvanlig mye trekk på innkallingen og ståen, dersom "problemet" bare var en dobbeltkommando og at hun ikke ville sette seg... Men, dommere er jo forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 7 months later...
stå under masj :6 ( satt seg ikke når jeg kom inntil, men selve ståen var bråstopp)
D var han streng med deg syns jeg.... i klasse en så skal du selvsakt få trekk men ikke så mye hvis foten frem til stå momentet og stå momentet er optimalt!

Dommer skal se på hele øvelsen under ett men det han skal legge vekt på er stå momentet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...