lenak Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Har selv hilst på alle disse hestene som døde, da jeg har vært på rideleir med dem. Utrolig trist. Savner dem. R.I.P Eldjarn, Lettir, Ari & Erla Se her. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.