Gå til innhold
Hundesonen.no

oppbevaring...

Calum

Recommended Posts

Skrevet
Kjøper 15 jeg :)

Jeg kjøper også 15 kg i gangen! Regnet ut at jo mindre jeg kjøpte, jo dyrere ble det pr kilo, så det var ikke så vanskelig å finne ut hvor stor sekk jeg skulle kjøpe, hihi..

Skrevet
15 kg her holder en mnd..

Det holder i ca 6 mnd på mine to det :) Hehe, de er hvertfall billige i drift :D)

Skrevet
Får ikkeno jeg :)

Kanskje fordi jeg bare kjøper 1 kg om gangen

Hvor lenge holder en enkilossekk til deg da?

Her i huset kjøper vi 20 kg. Vet ikke akkurat hvor lenge en sånn sekk holder - rundt to måneder kanskje. :?

Skrevet

Hvor lenge holder en enkilossekk til deg da?

Her i huset kjøper vi 20 kg. Vet ikke akkurat hvor lenge en sånn sekk holder - rundt to måneder kanskje. :?

Tror den varer i ca 1 måned. Kanskje litt mer.

Skrevet
Det er liksom bare så vanskelig å se det for seg, hihi. En kg for varer liksom i en drøy måned. Utenkelig på min hund. :)

JA :D En kg varer to dager.

Skrevet

Oppbevarer de i sekkene i gangen, men har lenge tenkt på å kjøpe fortønne.

Hvor mye koster en sånn om man må kjøpe da?

Får man med gratis om man kjøper Eukanuba. f.ex?

Minst 15 kg da eller?

Skrevet
Jeg har fått førstehjelps-liten-ting, og en sånn derre liten pakning med børste, leke og brettbar vannskål. Hihi.

Har kanskje noe å gjøre med at vi kjøper for 500,- hver gang :roll:

ååå sånne har vi mangen av både førstehjelps pakken og de valpepakken(valpepakkene holder det å kjøpe de minste valpeforpakkene så får du dem gratis)

vi har også 2 sånne førstehjelps skrin fra Hills somvi har fått uten å kjøpe for(de skrinene som de ikke skulle gi vekk for de var jo verdt 500,-) :wink:

Skrevet

Jeg varierer mellom å kjøpe 7 1/2 kg og 3 kg.. Putter hele sekken oppi fordunken men somler meg aldri til å lukke posen da...

Tequila er ganske så sær og blir fort lei av maten så må bytte ganske ofte... :)

Skrevet

Har nå satt 10kg sekken kaldt på boden hos mamma og pappa. de bor jo ikke så langt unna. Så henter jeg hjem ca. to kilo om gangen.

Han spiser jo ikke så mya av gangen min heller. Bare en 70-80gr om dagen...

Skrevet

ååå sånne har vi mangen av både førstehjelps pakken og de valpepakken(valpepakkene holder det å kjøpe de minste valpeforpakkene så får du dem gratis)

vi har også 2 sånne førstehjelps skrin fra Hills somvi har fått uten å kjøpe for(de skrinene som de ikke skulle gi vekk for de var jo verdt 500,-) :wink:

Det er bare til å sende en oppover hit :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...