tm100021 Skrevet 14. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2007 Snille søte soninger... Noen som kan fortelle meg hva jeg må ha med når jeg skal ordne passet mitt imorgen? Utenom bilde? Og kan jeg ordne passet mitt et annet sted enn i kommunen jeg har folkeadressert adresse?? Jeg bor ikke der jeg har adressa mi... EDIT; Hva må til for å få nødpass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 14. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2007 Står det meste her: http://www.politi.no/portal/page?_pageid=3...rentItemId=2453 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2007 Jeg ordnet meg nytt pass forrige uke siden det gamle var utgått. Jeg hadde bare med bilde, det gamle passet og nødvendig info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2007 Hva må til å få nødpass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2007 Hva må til å få nødpass? Jeg har ikke fått det før, men min bror måtte ha det en gang fordi han skulle reise også hadde han ikke fått det vanlige passet i posten til den tiden han egentlig skulle få det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar