Gabriella Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 såå nå kommer følgende personer : tine-nana og loppa tine- kip og en til anette-orry - og en til. lill?
TineSimbaNana Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 og du da Cathrine og pakita kommer å kanskje, men ikke før kl.14.00
Gabriella Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 hehe ja meg og hehe glemte og skrive på meg selv
tm100021 Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Nei lill kommer ikke Bare meg hjemme her, og da kan jeg ikke dra ifra
Peers Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Tror ikke vi kan komme heller... Tror begge hundene har fått øyekatarr, det tyter i hvert fall masse grønn og gul gugge ut av øynene på begge to. Det er jo veldig smittsomt, så det er jo litt dumt å risikere at deres hunder får det og? Det satte i gang i går i kveld, og nå er begge verre <_< Æsj, jeg som hadde gledet meg!
Tine og Kip Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 hu som skulle være med meg kunne ikke.. men har spørt ei annen ei, så venter bare på svar derfra!
TineSimbaNana Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 Så koselig vi hadde det
Peers Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Hvem kom? Irriterer meg fortsatt at vi ikke kunne Dumme hundene som pådrar seg sånt svineri <_<
TineSimbaNana Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 Hvem kom? Irriterer meg fortsatt at vi ikke kunne Dumme hundene som pådrar seg sånt svineri <_< Jeg med Nana og Loppa Gabriella med Bonnie Tine med Kip og Solo Cathrine med Pakita legger ut bilder når jeg legger de inn på pc
Gabriella Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 jaaa det var morro bonnie lekte faksik med de andre hun pleier ikke og gjøre det weeee måå vii gjøre oftere dere.. folk må ta seg litt mer tid og det var også koselig når vi satt og spiste sjokolade og kjekes og når vi øvde på felles dekk i drammen sentrum takk for en fin dag bonnie ligger og sover
TineSimbaNana Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Masse flere bilder ute på hjemmesiden min; her: http://home.no.net/tineth1/ny_side_72.htm og her: http://home.no.net/tineth1/ny_side_73.htm
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar