Gå til innhold
Hundesonen.no

Senestrekk i ene bakfoten eller hva?


Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav

Nettopp kommet inn med pelsen etter en tur i skogen da jeg ser at hunden liksom slår ut og bak med en bakfot samtidig som den har problemer med å holde balansen på den foten. Tidvis bittelitt ustø i ganglaget når den går. Reagerer ikke når jeg kjenner på beinet så alt er tilsynelatende OK i f t smerter. Noen som har opplevd tilsvarende. Litt hønefar? Ikke jeg nei :P

Edit: Glem det. Tilsynelatende går det nå i hundre eller tusen så det var mest sansynlig noe veldig forbigående noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, det er av og til fort glemt. Men, hvis det nå skulle komme tilbake igjen, så ville jeg ha henvendt meg til Renate her inne. Det virker som om hun har ganske mange gode råd når det kommer til slike ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Hehe.. ja, det er av og til fort glemt. Men, hvis det nå skulle komme tilbake igjen, så ville jeg ha henvendt meg til Renate her inne. Det virker som om hun har ganske mange gode råd når det kommer til slike ting :P

Sikkert helt greit men nå skal vi til vet'en for å telle ører og bein om ikke så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...