Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur for alle rogalendinger

giggi

Recommended Posts

Skrevet

Nå vil jeg ha treff altså, eller bare tur :D Så kan vi kanskje trene litt, ha med kaffe og kjeks og bare kose oss :)

Så kan hundene løpe rundt å leke så kan vi ha det så fint så ;)

(er ikke så god å reklamere da men jeg gjør mitt beste ;))

Det blir jo aldri noe treff jo.....!

Hva tid passer det for dere? 4november kl 12 :P ?

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Denne helgen? Jepp jeg blir med :) Tenkte bare det var litt kort varsel og at de fleste hadde planer :D Men jeg vil gjerne :P

Edit; skrivefeil, går litt fort i svingene her ;)

Skrevet
Denne helgen? Jepp jeg blir med :) Tenkte bare det var litt kort varsel og at de fleste hadde planer ;) Men jeg vil gjerne :P

Edit; skrivefeil, går litt fort i svingene her ;)

Bra. :D Men hvor skal vi treffes, på Hellestø eller? Hvor er det forresten? ;)

Skrevet

Hellestø er den enesste plassen jeg kom på og som jeg kan navnet på, så det var kun et forslag fra min side :)

Fjellet hørtes bra ut ja :P Menne..hvor?

Skrevet

Vennina til mor kom akkuratt innom.. Hun sa at det er NM i gjeting på ålgård i dag og i morgen ... :/ . Så viss dere vill på tur, så må dere si ifra.. Ellers så stikker jeg bort dit i morgen..

Skrevet
Hva slags sted er Hellestø da?

Eh...jeg vet ikke :) Kom faktisk på en ting, jeg tror den veien er stengt...så det blir vel kanskje uaktuelt..

Skrevet
Eh...jeg vet ikke :) Kom faktisk på en ting, jeg tror den veien er stengt...så det blir vel kanskje uaktuelt..

Nåh. Jaja, nå får jeg sannsynligvis ikke tid likevel. :glare:

Skrevet

Hvis det blir den 4.november er jeg med... :)

Det er jo mange flotte strender å gå på, men det hadde vært utrolig kjekt med fjelltur!

Trenger noen tips der uansett..

Skrevet
Hva slags sted er Hellestø da?

Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og.

Skrevet
Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og.

Å, stilig. :lol: Men hvor er den?

Skrevet

ÅÅåh.. Det hørtes gøy ut :rolleyes: .. Viss jeg finner ut hvordan jeg skaal komme meg bort, og om dere kommer, og det ikke kommer noe i veien... Så kommer jeg og :lol: ..

Skrevet

Jeg kan nok ikke komme den 4 :lol: Men noen som vet om et fjell eller skog som er kjekke og gå tur på?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...