Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur for alle rogalendinger

giggi

Recommended Posts

Skrevet

Nå vil jeg ha treff altså, eller bare tur :D Så kan vi kanskje trene litt, ha med kaffe og kjeks og bare kose oss :)

Så kan hundene løpe rundt å leke så kan vi ha det så fint så ;)

(er ikke så god å reklamere da men jeg gjør mitt beste ;))

Det blir jo aldri noe treff jo.....!

Hva tid passer det for dere? 4november kl 12 :P ?

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Denne helgen? Jepp jeg blir med :) Tenkte bare det var litt kort varsel og at de fleste hadde planer :D Men jeg vil gjerne :P

Edit; skrivefeil, går litt fort i svingene her ;)

Skrevet
Denne helgen? Jepp jeg blir med :) Tenkte bare det var litt kort varsel og at de fleste hadde planer ;) Men jeg vil gjerne :P

Edit; skrivefeil, går litt fort i svingene her ;)

Bra. :D Men hvor skal vi treffes, på Hellestø eller? Hvor er det forresten? ;)

Skrevet

Hellestø er den enesste plassen jeg kom på og som jeg kan navnet på, så det var kun et forslag fra min side :)

Fjellet hørtes bra ut ja :P Menne..hvor?

Skrevet

Vennina til mor kom akkuratt innom.. Hun sa at det er NM i gjeting på ålgård i dag og i morgen ... :/ . Så viss dere vill på tur, så må dere si ifra.. Ellers så stikker jeg bort dit i morgen..

Skrevet
Hva slags sted er Hellestø da?

Eh...jeg vet ikke :) Kom faktisk på en ting, jeg tror den veien er stengt...så det blir vel kanskje uaktuelt..

Skrevet
Eh...jeg vet ikke :) Kom faktisk på en ting, jeg tror den veien er stengt...så det blir vel kanskje uaktuelt..

Nåh. Jaja, nå får jeg sannsynligvis ikke tid likevel. :glare:

Skrevet

Hvis det blir den 4.november er jeg med... :)

Det er jo mange flotte strender å gå på, men det hadde vært utrolig kjekt med fjelltur!

Trenger noen tips der uansett..

Skrevet
Hva slags sted er Hellestø da?

Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og.

Skrevet
Det er en strand. Båndtvangen er over 1 nov der, viss jeg ikke husker feil. Ettersom jeg har forstått så blir den kalla hundestranda på folkemunne... Mange som arrangerr treff der, bruker å være flere hunder det ellers og.

Å, stilig. :lol: Men hvor er den?

Skrevet

ÅÅåh.. Det hørtes gøy ut :rolleyes: .. Viss jeg finner ut hvordan jeg skaal komme meg bort, og om dere kommer, og det ikke kommer noe i veien... Så kommer jeg og :lol: ..

Skrevet

Jeg kan nok ikke komme den 4 :lol: Men noen som vet om et fjell eller skog som er kjekke og gå tur på?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...