siljestokka Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Ja. Jeg har en litt overvektig border colliemix.. Har aldri gjort noe spesielt sportslig med han.. Men virker som han trives.. Jobben hans er å slippe ut og inn hestene morgen og kveld i tilegg til tur og slikt. Han eer vell 5 år nå. Og lurer på om jeg kunne prøvd han ut i lydighet.. Har ikke store forhåpninger, men kanskje trene litt og se om han liker det... Og visst han blir litt flink, kanskje ta noen konkurranser.. ?? Var med på et agility kurs i sommer, men instruktøren mente at visst jeg skulle forsette så burde han slankes.. Så jeg har ikke trent noe spesielt på agility etter det. Har redusert matmengden osv. Men det er veldig vanskelig og slanke en kastrert hannhund som ELSKER alt slags mat.. Han kan finne på å spise banan og pærer osv. Lurer på om det er litt sent og begjunne med det nå? Jeg vil ha en hund som kan brukes.. angrer på at jeg ikke lette etter treningsplasser da han var yngre.. Men jeg visste ikke så mye da. Det er liksom litt "kjedelig" og bare bruke hund til tur.. Vil få litt mer ut av hundeinterresen min =/ Eller har dere noen andre forslag til hva han kan brukes til..
Margrete Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Aldri for gammel Loppa til Kjellaug Selsaas var 5 når de begynte på sin lp karrière. Loppa hadde kun gått som gårdshund før Kjellaug plukket henne frem.
jeanette-k Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Det er aldri forsent å begynne Det blir sikkert kjekt for både deg og han, å kunne styre med noe, der han for jobbe og du for mer ut av intressen din
Guest Per Olav Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Enig med Margrete. Om det finns en hundeklubb i nærheten så spør om å få bli med på begynnertrening eller begynnerkurs.
siljestokka Skrevet 11. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Takk for svar. ja, jeg skal søke litt rundt for å se om jeg finner noen steder som har kurs ..
siljestokka Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Noen som vet om noen kurs på denne tiden av året??
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar