puddellover Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Jeg har to søtinger,snart tre Oppdretternavn: Tittis Mini-Ford Daglignavn:Gutten min,Fordbert og Nussenutten Født: 03. Juni 2007 Kjønn: Hann Vekt: 180 g Opphav: Tittis oppdrett v/ siri Genotype: hh ww Fenotype: Black Banded Husky Oppdretternavn: Tittis White-Bugatti Daglignavn:Gutten min,Spot. Født: 03. Juni 2007 Kjønn: Hann Vekt: 182 g Opphav: Tittis oppdrett v/ siri Genotype: hh Fenotype: Black hooded mismarked m/ headspot (OPS!Bildet er lånt med tillatelse av ailanis tamrotteoppdrett,vennligst ikke bruk det!) Oppdretternavn:Ailanis Sølve Daglignavn: Sølve Født: 17 september 2007 Kjønn: Hann Vekt: ? Opphav: Ailanis tamrotter Genotype: Fenotype: Himalaya? hooded Dumbo rex Annet: Han kommer hjem når han er 5 uker og veier nok Er de ikke skjønne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Ja, kjempeskjønne. åååhh, som jeg fikk lyst å kysse alle sammen. :love2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 30. November 2007 Rapporter Share Skrevet 30. November 2007 Herregud så nydelige! Mini-Ford var jo bare kjempeskjønn! Har selv hatt 3 rotter, - de er så utrolig sjarmerende! Når jeg flytter ut blir det nye rotter og da SKAL jeg ha en husky og en svart! :icon_fun: Driver du oppdrett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 KJEMPESØTE..<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 9. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2007 Nei,driver nok ikke oppdrett men jeg har lyst til å ha et kull med fordbert som paps :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffus Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2008 Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Her er noen nyere bilder Sølve er nå blitt ca 6 mnd og er en tung klump på over 500 g! Fordbert og Spot med Sølve i bakgrunnen. Forbert og spot Alle tre Sølve Alle tre Gaver! Litt av Sølve og litt av Fordbert Vaske seg Fordbert Spot Spot (ps: Bildene er tatt i jula ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 Og Fordbert og Spot er også over 500 g nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madeleine Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Ååååååå..... *smelt*! Jeg elsker rotter, men får ikke lov til å få en... De er kjempeskjønne små rotteramper!! *love!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Rotter er så tøffe! Har lyst på jeg også, men har fått klar beskjed om at da må jeg flytte hjemmefra, og ikke vente meg å få noe mye besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 12. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Takk :-D Hehe, rotter er herlige dyr! Glad jeg har gutta mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Er det lang levetid på rotter? Sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 De fleste rotter jeg har hatt har levd i 2 1/2 år. De blir ca 2- 2 1/2 år :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar