MariaN Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Navn: Kjønn: Alder: Høyde: Kg: Avtegn: Fra hvilken Kennel: Har dere noen bra utstillingsresultater? Legg gjerne ved et bilde! Hadde vært kjekt med Belgervenner på msn lista mi, legg meg gjerne til! [email protected] ----------------- Hvilken Belgisk Fårehund har du? - Groenendael Navn: - Zaroos de Rancho Jerez (Diesel) Kjønn: - Gutt Alder: - 8 mnd Høyde: - Ca 65 cm Kg: - 29 kg Avtegn: - Liten hvit flekk på brystet og fire hvite labber. Fra hvilken Kennel: - Rancho Jerez Har dere noen bra utstillingsresultater? - Vi har vært på to utstillinger da han var fire mnd: 2 x BIR og 2 x BIG3 (av fem og syv hunder). Vokser fort! Siter
Stine Pernille Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Den fineste: tervuren Navn: Red Wolf's Amazing Ace Kjønn: hann Alder: 2 år og 2mnd Høyde: 65cm Kg: nærmer seg 30kg Avtegn: Lite arr på nesen, kraftig skalle, liten svai på halen. Fra hvilken Kennel: red Wolf i Austrheim Har dere noen bra utstillingsresultater? 3x CERT, 3 BIR, CK og HP, kanon bra kritikker på spesialutstilling. Siter
Mud Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Nå har jeg bare en Groenendael Navn:BH Skuldh av Nangijala også kjent som Loke Kjønn:hannhund Alder:3 år Høyde:*kremt* kan vi ikke si han er 66cm? Kg: 27-28 tipper jeg Avtegn: nope..sort som synden... Fra hvilken Kennel: kennel Nangijala Har dere noen bra utstillingsresultater? Storcert, cacib, lite cert og et par CK. Han har bare vært stilt en gang i 07, da ble han BIR med cert. Håper på siste certet neste gang Siter
Stine Pernille Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 ja det er helt fantastiske hunder Siter
ElinT Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Imagecopy Mystic Arriba "Molly" Kjønn: Tispe Alder: 4,5 år Høyde: 60cm (takk Merete,hehe ) Kg: 23 kg Avtegn: nope Fra hvilken Kennel: Imagecopy i Askim Har dere noen bra utstillingsresultater? CK, men vi driver ikke med sånt,bare LP og AG:) Sønnen min har gått sin første lp konkuranse for barn og vunnet medalje med Molly Siter
MariaN Skrevet 20. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2007 Diesel knappe ti uker! Han smiler og 'flekker tenner' hele tiden! Siter
M.J Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du?Tervueren Navn: Montmorenja's Elleville Chili Kjønn: Tispe Alder: 1,5 år Høyde: ca. 58-59 cm Kg: 17 kg Avtegn: Fra hvilken Kennel: kennel Montmorenja Har dere noen bra utstillingsresultater? Cert, fkere CK, 2. BIS Unghund på spesialen. Siter
Guest 2ne Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Groenendael Navn: Dina og Emma Kjønn: tisper Alder: Dina er 4 år, Emma er 1 år Høyde: Dina 61 cm, Emma troooooor jeg er 62-63.. Småjentene til mor! Kg: Dina 25 kg, Emma 22 kg (ja, hun er tynn og lang og rar) Avtegn: Dina har en ørliten hvit flekk i brystet, Emma har en diger flekk som vissnok ser ut som en engel Fra hvilken Kennel: Dina er fra Chac Mool's, Emma fra Imagecopy Har dere noen bra utstillingsresultater? Dinas beste fra etter jeg fikk henne, var BIR og CACIB på NKK Bø. Emma har ikke stort å skryte av Siter
kjersj Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Malinois Navn: BB Diablo av Nangijala eller til daglig Thea (Turbo) Kjønn: Tispe Alder: 4 år Høyde: 58 Kg: 30 (ja hun er kraftig ) Avtegn: nei Fra hvilken Kennel: Nangijala Har dere noen bra utstillingsresultater? På en bruksmalle, nei http://i151.photobucket.com/albums/s154/Kj...to/Thea1088.jpg http://i151.photobucket.com/albums/s154/Kj...o/Thea017-1.jpg Siter
tuppetroll Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Verdens søteste røde tornado Navn:Izgara's Acapella - "Ace" Kjønn:Tispe Alder:18 måneder - dvs. i verste pubertet del 2.. Høyde:58-59 Kg:17.. Avtegn:Veldig rød, ellers kan jeg ikke komme på noe. Fra hvilken Kennel:Izgara Har dere noen bra utstillingsresultater? Som valp har hun en haug med Birsløyfer, 3 ganger BIG1, 1 gang BIS4 og mer til. I juniorklasse har hun ren rød - hun trenger litt kropp.. Har opprykk til klasse 3 lp da Siter
Guest Belgerpia Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Tja.... skal jeg ta de som bor her, eller skal jeg legge på dem jeg eier også men som bor hos andre *ler* Ett utvalg kanskje? *fnis* De hjemme her først.. Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Woodshine's Bellini - også kalt Musa Kjønn: Tispe Alder: 5 år Høyde: 55cm Kg: 19 Avtegn: ingen Fra hvilken Kennel: Woodshine Har dere noen bra utstillingsresultater? Stilt med BIM som valp, men er ellers ikke av utstillingskvalitet, hun har imildlertid godkjen K-test, FA-test (både sivil og forsvarets) og egnethetstest for ruinsøk i NRH Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Imagecopy Mystic Antique Olive - eller Kia til daglig Kjønn: Tispe Alder: 4 år Høyde: 60 Kg: 23 Avtegn: ingen Fra hvilken Kennel: Eget oppdrett Har dere noen bra utstillingsresultater? Nope, aldri stilt - kom tilbake til oss i mai Tar med en forvertstispe også da - jeg regner med at den andre vil presentere seg selv *ler* Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Imagecopy Active Carousel - eller Drama (og datter av Molly) Kjønn: Tispe Alder: 2 år Høyde: ca 59 Kg: 22 Avtegn: ingen Fra hvilken Kennel: Eget oppdrett Har dere noen bra utstillingsresultater? BIM som valp, 2 x cert og 2BTK på to forsøk som voksen, mangler storcert før championatet er i boks. Og sånn for ordens skyld oppi her - Molly er 60 *ler* Siter
ELH Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Arja Kjønn: Tispe Alder: 4 år Høyde: 62-63 cm Kg: 24,7 kg Avtegn: Hvit flekk på brystet Fra hvilken Kennel: Heierås Har dere noen bra utstillingsresultater? Hun har 1 cert, "excellent" fra 2 spesialdommere (fra spesialutstillingen), men mest rødsløyfer (1pr.), pluss to blå (2 pr.). Rasetypisk men mangler det "lille ekstra" og en eier som synes utstilling er moro. Hun har gjennomført MH. Siter
ElinT Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Fiiine Mollyen min Best å ikke bli våt på bena! Siter
MariaN Skrevet 24. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2007 Et par bilder. Bare en liten knøtt. (Husker jeg syntes han var såå stor i denne perioden.hehe) Spørsmål: Har dere sett mange Groenendael med fire hvite labber ? Smiler deres Belger masse?? Min er ekstrem på det.hehe søtt! Siter
Marthe Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Her kommer et par nyere bilder: Hun har bare blitt litt kraftig i det siste Siter
linn88 Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du?: Malinois Navn: Falco van de Biezenhoeve Kjønn: Hanne Alder: 18 mnd Høyde: Kg: 30 + Avtegn: Fra hvilken Kennel: www.vandebiezenhoeve.com (etter ninja og yagus) Har dere noen bra utstillingsresultater? (ikke hunden paa profilbildet, det er min förste Malle) Siter
MariaN Skrevet 28. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2007 To bilder tatt i dag Siter
Tervtotten Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Drama og Nitro (Imagecopy Active Carousel og Woodshine`s Turboneger) Kjønn: Tispe og hannhund Alder: 2,5 år og ca 10 uker Høyde: Ja si det du Kg: litt uvisst akkurat nå Fra hvilken Kennel: Imagecopy og Woodshine Har dere noen bra utstillingsresultater Drama har to CERT og lille tassen NItro er ikke gammel nok til å bli stjerne enda Woodshine`s Turboneger Imagecopy Active Carousel Siter
trevi Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Roma (Chevy's Kahroma) Kjønn: Tispe Alder: født 14/4-06 Høyde: 58cm Kg: 19kg Fra hvilken Kennel: Chevy Har dere noen bra utstillingsresultater: Stillt 2 ganger som valp: 1 x BIG, 1 x 3.BIS, 1 x 2.BIG Som voksen: Norsk Utstillingschampion, 4 Cert (2 NKK og 2 "små"), CK, BIR, BIM Siter
Imre Skrevet 29. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2007 Oj, har ikke värt inne her på en stund og dermed misset denne tråden helt... Her hos oss bor det 2 groenendael Hvilken Belgisk Fårehund har du? Groenendael Zorro: Navn: Bo Jalapeno av Nangijala Kjønn: Hanhund (krypt) Alder: f: 200206 Høyde: Ingen aning...men han er ikke spesiellt stor 62-63 kanskje Vekt: Vet heller ikke, men skulle tippe på 25 kg Fra hvilken Kennel: Nangijala (så klart) Har dere noen bra utstillingsresultater: Nei, for det förste så er han krypt og for det andre så har han ikke noe utstillingsutseende da han har mye brukslinjer i seg. Vi satser heller på lydighet, rundering og spor Falco: Navn: Falco av Siwieto Kjönn: Hanhund Alder: f: 020415 Höyde: Ingen aning, men han er stor - 64-65 cm kanskje Vekt: Vet heller ikke, men rundt 28-29 kg (mye pels så det er vanskelig å avgjöre med blikket) Fra vilken kennel: Siwieto Har dere noen bra utstillingsresultater: Ja, han er veldig sparsomt utstilt, men han har et par CK, BIR og har blitt BIS-resev i Sverige. Her i Sverige kan han ikke få bedre enn CK så lenge han ikke har bruksmeriter. Han har også opprykk til klasse C, har 2:e pris i lydighetsklasse 3, upprykk til hoppklasse 2 og konkurrerer i klasse 1 agility. En allroundhund med andre ord Siter
Catri Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Tervueren Navn: Heierås Camaro Kjønn:Hann Alder:3 år og 3 måneder Høyde: Passe Kg: Passe Avtegn: Veldig rød, utmerket kropp, men litt grov i skallen. Fra hvilken Kennel: Kennel Heierås Har dere noen bra utstillingsresultater? Ja, kun rødt som junior, CK for spesialdommer, står for tittelen NUCH Tervueren Navn: Woodshine`s Regal Ruska Kjønn: Tispe Alder: 5,5 år Høyde: ? Kg: ...litt for mye enda... Avtegn: Ikke eksteriørt, men hun tripper VELDIG med frambena Fra hvilken Kennel: Kennel Woodshine. Overtatt fra eier nummer to i 2007 Har dere noen bra utstillingsresultater? Hehe.. Hun var aldri stilt før hun kom til meg, og hun fikk blå på sin første. Malinois Navn: Ruby River`s Attila Kjønn: Hann Alder: Blir to i slutten av februar Høyde: ? Kg: ? Avtegn: Veldig svart Fra hvilken Kennel: Ruby River`s i Sverige Har dere noen bra utstillingsresultater? Jepp! Står for NUCH ved første utstilling etter fylte 2 år. Laekenois Navn: NordJv-06 NordV-06 Vajert Ricky Kjønn: Hann Alder: En dag eldre enn Attila Høyde: ? Kg: ? Avtegn: Tja... Ikke stort annet enn at han er 1 av 3 i Norge. Fra hvilken Kennel: Kennel Vajert i Sverige Har dere noen bra utstillingsresultater? Jepp. Ttilene fikk han på sin aller første utstilling, 9 mnd og 1 dag. Står også for NUCH ved fylte to år, NBFK Vinner 2007 Laekenois, 2 x BIS4 på spesial, BIS3 og BIS4 junior på spesial. Siter
Guest LilleSkrekk Skrevet 21. Desember 2007 Rapporter Skrevet 21. Desember 2007 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Groenedael og Tervueren Navn: Shirocky's Bronski Beat, Shirocky's Iselilja, Shirocky's Fenja og Kvina's Arising Dreamboy Kjønn: Hannhund, tispe, tispe, hannhund Alder: 9 år, 1 år, 2,5 år og 9 måneder Høyde: Har ikke idè Kg: Mellom 20 og 23 på alle Avtegn: Izzy (shirocky's Iselilja) har ett arr i ansiktet etter moren hennes bet henne. Fra hvilken Kennel: Kennel Shirocky og Kennel Kvina(mamma's kennel ) Har dere noen bra utstillingsresultater? Miko er norsk og dansk utstillingschampion, izzy ble kvalifisert til crufts 2008 og vant også juniorklassen sin på sin 2nd utstilling, Spirit blr bir på en utstilling i stavanger. Legg gjerne ved et bilde! Klikk inn på hjemmesiden og se heller. LilleSkrekk's hjemmeside Siter
Bandida Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Hvilken Belgisk Fårehund har du:Malinois Navn:Brakeless Baretta Bulletbreeze(Lotta) Kjønn:Tispe Alder:5 mnd. Høyde:tja..hun er nå rundt 55 cm...målebåndet funker ikke vekt:Rundt 16 kg..eller noe sånt...vekta funker heller ikke avtegn:ingen Fra hvilken kennel:Kennel Brakeless Utstillingsresultater?Hun er bruksmalle...hehe,ingen store forhåpninger,men hadde vært artig å prøvd;) Får ikke til å laste opp bilde,så det får bli senere.Hun er ei blid og sosial lita frøken,og hun smiler!Bare helt herlig! Siter
trevi Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Skrevet 18. Juli 2008 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Gigi (Grimmendans Gigi) Kjønn: Tispe Alder: født 17/12-07 Høyde: i vekst men hun ligger vel rundt 56 cm nå (7 mnd i skrivende stund) Kg: ca14 kg Fra hvilken Kennel: Grimmendans (import Belgia) Har dere noen bra utstillingsresultater: BIR - BIG3 valp, 4x2BTK valp. Siter
Cammie Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Heierås Camaro Kjønn: Hann Alder: 3 Høyde: aner ikke Kg: vet ikke Avtegn: ? Rød Fra hvilken Kennel: Heierås Har dere noen bra utstillingsresultater? En god del ;P Men det er moren min sin hund ;P Siter
Recommended Posts