Gå til innhold
Hundesonen.no

halla folken`s

blinki

Recommended Posts

hey alle sammen . :icon_fun:

siden eg er ny her , tenkte eg at eg skulle skrive litt om meg her... Eg er en jente 23 år, eg er vokst opp med hund, så eg har alltid hatt dyr rundt meg, så kjærligheten for dyr startet tideli ;) har også drevet med hest i ca 12 år, dette var en super hobby, eg dreiv mest med sprang, men måtte slutte med dette når eg begynte som lærling i en bedrift.... Nå har eg en dobermann tispe på 12 mnd, som er alt for meg å min kjære samboer.eg valgte denne rasen siden eg har erfaring med denne rasen fra før, og for meg finnes det ingen bedre rase.. Hun er et herli vesen , det finnes ikke noe vondt i henne, hun elsker folk og andre dyr. Eg bruker henne til lydighet og bruks, noe hun elsker selv.Hun er helt i 190 når vi skal trene. å hun er veldig lett lært.vi håper på å få mange gode år sammen. :P prøver å legge ved et bilde..

Mvh oss :)

post-2750-1191405588_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle velkomstene :icon_fun: kjekt å få slikt når man er ny en plass :)

takk for d herlige bilde crizpo... va genialt... hehe... gleder meg til å få flere...

dette forumet virker utrolig kjekt så gleder meg til å komme mer inn i ting her :rolleyes:

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...