Gå til innhold
Hundesonen.no

Flock


Turnip

Recommended Posts

Før når jeg skulle overføre bilder fra kameraet mitt, så bare satt jeg kameraet mitt i den tingen som er koblet til dataen (dere får beklage mitt ordbruk mht. data og kamera, er rimelig grønn) men nå så går ikke dette lenger, installerte et annet program som fulgte med kameraet mitt "Flock" står det... Og bildene ligger i noen såkalte "album" der, men jeg får verken sett på bildene eller brukt de til noe som helst, hvis jeg tar opp bildene i et annet program, så blir de veldig "skurrete"

Hvordan får jeg brukt dette programmet???? Og hvorfor får jeg ikke overført bildene på en normal måte som før?? Hvordan jeg få til det? Før kunne jeg også hake a de bildene jeg ikke ville kopiere over, men nå så fører den over alt sammen og jeg får ikke gjort en dritt med bildene, bare sett på de i "passfoto format" Hva kan jeg gjøre??? Er kjedelig da jeg tar så mye bilder hver dag og ikke får brukt de til en shit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått løst det?

Hvis ikke, etter at du har koblet kameraet til pc'en, gå inn på "min datamaskin" og se om ikke kameraet ditt kommer opp i oversikten der over "flyttbare" eller noe i den duren. Da klikker du deg inn på mappen, og gjerne videre hvis den mappen bare viser en ny mappe.. Tilslutt skal du finne bildene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...