Gå til innhold
Hundesonen.no

Flock

Turnip

Recommended Posts

Skrevet

Før når jeg skulle overføre bilder fra kameraet mitt, så bare satt jeg kameraet mitt i den tingen som er koblet til dataen (dere får beklage mitt ordbruk mht. data og kamera, er rimelig grønn) men nå så går ikke dette lenger, installerte et annet program som fulgte med kameraet mitt "Flock" står det... Og bildene ligger i noen såkalte "album" der, men jeg får verken sett på bildene eller brukt de til noe som helst, hvis jeg tar opp bildene i et annet program, så blir de veldig "skurrete"

Hvordan får jeg brukt dette programmet???? Og hvorfor får jeg ikke overført bildene på en normal måte som før?? Hvordan jeg få til det? Før kunne jeg også hake a de bildene jeg ikke ville kopiere over, men nå så fører den over alt sammen og jeg får ikke gjort en dritt med bildene, bare sett på de i "passfoto format" Hva kan jeg gjøre??? Er kjedelig da jeg tar så mye bilder hver dag og ikke får brukt de til en shit...

Skrevet

Du fikk overført bilder før du la inn "Flock"? Har du noen bruk for det programmet? Hvis ikke ville jeg bare avinstallert "Flock" og sett om den da kom opp med samme overføringsalternativer som før programmet ble installert.. :icon_redface:

Skrevet

Har du fått løst det?

Hvis ikke, etter at du har koblet kameraet til pc'en, gå inn på "min datamaskin" og se om ikke kameraet ditt kommer opp i oversikten der over "flyttbare" eller noe i den duren. Da klikker du deg inn på mappen, og gjerne videre hvis den mappen bare viser en ny mappe.. Tilslutt skal du finne bildene dine

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Alle dyr har naturlige instinkter som styrer dem. Noen er byttedyr, som lever av gress, bær og annet de finner i naturen, og som har fluktinstinkter når det er noe i nærheten de oppfatter som fare. Typisk eksempel er hester, sauer, hjortedyr osv. Noen er rovdyr som lever av å fange, drepe og spise andre dyr. Både katter og hunder er rovdyr, samt ulv, gaupe, bjørn osv. Fra lenge før hunder (og katter) ble domestiserte og holdt som arbeids- og kjæledyr har dette vært instinkter som rett og slett har holdt dem i live. Det er naturlig adferd å jage og drepe, men vi har avlet bort veldig mye av de sterkeste instinktene. Ulike dyr har også ulikt språk og væremåte, og de aller fleste kommuniserer best med sin egen art. Og så er det noen som kommuniserer på tvers av arter, i varierende grad. Anbefaler å lese litt om språk og adferd både hos hund og katt, og som sagt få hjelp fra fagfolk.
    • Hvorfor er det sånn at alle katter skal jages?
    • Det er jeg også redd jeg må gjøre. Omplassere kattene. Men er vanskelig fordi har blitt så glad i dem.
    • Er det sånn at hunder kun kan gå overens med andre hunder? Og ingen andre dyr? Det samme med katt. Kun med andre katter? Hvis det er så vanskelig å få katt og hund sammen? Er det generelt lettere å få voksne hunder til å gå bra sammen med valper enn andre dyr? Synes det er kjekt å lære.
    • Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...