Tinka-jenta-mi Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Jeg lurer da på hva slags tetra jeg har, jeg skal beskrive. De er beige, med røde "øyenbryn", en sølvfarget stripe som går på langs av kroppen, og en svart stripe under den sølvfarga. Håper detta var god nok forklaring. Veit noen hva slags tetra dette er? Venter spent på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Høres ut som svart neon tetra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinka-jenta-mi Skrevet 30. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Takk for svar! Ganske amper stemning her akkurat nå, mine scalarer driver å legger egg! Kjempe spennende! Første gang de har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Dette er noen av mine sorte neon tetraer og coryer Lykke til med scalarebebisene, tetraer er innmari gode på å stjele egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinka-jenta-mi Skrevet 30. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Ja, det er sånn! Takk for hjelpen! Ja, håper det går fint med scalare bebine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Ja, det er sånn! Takk for hjelpen! Ja, håper det går fint med scalare bebine da Bare hyggelig Får håpe det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinka-jenta-mi Skrevet 1. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Jeg bare lurte på, hvordan ser man at eggene er befruktet? Hakke peil liksom da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar