Caroline Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Gratulerer! :icon_fun: Yodel sa dere var der, men jeg fikk ikke sett dere..
Mud Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Grattis med gruppeplassering, alltid stas det Men nå blir belgeren ganske ofte plassert i grupperingen, vil nå jeg påstå da - oversikt over mange av gruppeplasseringene kan du se her. Men igjen - grattis! Stas Men aldri når jeg ser på og heier virker det som! Jeg blir alltid like skuffet ... På valpeshow ser jeg det stadig vekk, men ikke i voksenringen Ikke at jeg henger på alt av utstillinger heller da *host* Og det ER morsomt å slå mange andre "vinnere" hehe Caroline, vi satt rett ved siden av Yodel? Loke sov i bilen stort sett da..når han ikke gjørmebadet med Likka før grupperingen *flir*
Caroline Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Men aldri når jeg ser på og heier virker det som! Jeg blir alltid like skuffet ... På valpeshow ser jeg det stadig vekk, men ikke i voksenringen Ikke at jeg henger på alt av utstillinger heller da *host* Og det ER morsomt å slå mange andre "vinnere" hehe Caroline, vi satt rett ved siden av Yodel? Loke sov i bilen stort sett da..når han ikke gjørmebadet med Likka før grupperingen *flir* Jada, men ikke akkurat når vi var der
Carina Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Jippi! Gratulerer så masse, Annette og Loke!
Peers Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Gratulerer så mye! Kjempemoro med gruppeplassering! Synd jeg ikke fikk truffet noen Soniser, visste ikke at det var såpass mange som kom... Satt og skrev hele dagen jeg (og morer meg fortsatt litt over en fryktelig krass kritikk som ble skrevet til en jente med en fryktelig uoppdragen puddelvalp *fnis*)
icebluelagoon Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Gratulerer! Så gøy! :icon_fun:
LBL Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Veldig moro å se at Loketoke ble NUCH i dag og ikke minst få æren av å handle han til en BIG-3. Liten bildespam fra Lokes (nå heretter bare kalt soppen ) store dag:
helenehelgesen Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Nydelig.. Gratulerer så mye
HHC Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Gratulerer med medlemskap i sopp klubben. Vakker hund
Fillerya Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Gratulerer så mye med flott resultat :icon_fun:
MartineH Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2007 Gratulerer så mye, vel fortjent :icon_fun:
Mud Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2007 Takker Vi har landet litt nå..pakket opp de fine premiene, konstantert at alle rosettene er krøllete og at BIR premien for en gangs skyld er like hel <_< Jeg må le av dette bildet. Tenk at han så slik ut en time før han skulle ha oppmøte i Grupperingen! Et levende bevis for at belgerpelsen er særdeles lettstelt. Tørk opp og børst av..Voila..blank og fin igjen
Betty Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2007 Gratulerer! Jeg syns han er en av de peneste gronnisene jeg har sett
Guest Vicky Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Gratulerer så mye Anette! Det er en herlig gutt du har.
Turnip Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Gratulerer så mye!! Så morro, dette fortjente dere!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar