Gå til innhold
Hundesonen.no

Loke = NUCH

tuppetroll

Recommended Posts

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Grattis med gruppeplassering, alltid stas det :wub:

Men nå blir belgeren ganske ofte plassert i grupperingen, vil nå jeg påstå da - oversikt over mange av gruppeplasseringene kan du se her. Men igjen - grattis! Stas :wub:

Men aldri når jeg ser på og heier virker det som! :wub:

Jeg blir alltid like skuffet ... På valpeshow ser jeg det stadig vekk, men ikke i voksenringen :lol:

Ikke at jeg henger på alt av utstillinger heller da *host*

Og det ER morsomt å slå mange andre "vinnere" hehe

Caroline, vi satt rett ved siden av Yodel? Loke sov i bilen stort sett da..når han ikke gjørmebadet med Likka før grupperingen *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men aldri når jeg ser på og heier virker det som! :wub:

Jeg blir alltid like skuffet ... På valpeshow ser jeg det stadig vekk, men ikke i voksenringen :wub:

Ikke at jeg henger på alt av utstillinger heller da *host*

Og det ER morsomt å slå mange andre "vinnere" hehe

Caroline, vi satt rett ved siden av Yodel? Loke sov i bilen stort sett da..når han ikke gjørmebadet med Likka før grupperingen *flir*

Jada, men ikke akkurat når vi var der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :wub: Kjempemoro med gruppeplassering!

Synd jeg ikke fikk truffet noen Soniser, visste ikke at det var såpass mange som kom... Satt og skrev hele dagen jeg :wub: (og morer meg fortsatt litt over en fryktelig krass kritikk som ble skrevet til en jente med en fryktelig uoppdragen puddelvalp *fnis*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :icon_redface: Vi har landet litt nå..pakket opp de fine premiene, konstantert at alle rosettene er krøllete og at BIR premien for en gangs skyld er like hel <_<

Jeg må le av dette bildet. Tenk at han så slik ut en time før han skulle ha oppmøte i Grupperingen! :)

Et levende bevis for at belgerpelsen er særdeles lettstelt. Tørk opp og børst av..Voila..blank og fin igjen :D

3009076.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...