Charlotte<3 Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 heei jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg å finne et fint tispe navn til en rottweiler? sånn liten vis dere skjønner
Tina&Ella Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 heei jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg å finne et fint tispe navn til en rottweiler? sånn liten vis dere skjønner Den skjønte jeg ikke...... mener du et lite, kort navn ?
Papillon Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Kanskje at den er en liten valp?
Charlotte<3 Skrevet 30. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2007 Ja. det er en liten valp. de fleste rottweilere pleier å være store og kraftige men for mye for meg derfor skal jeg ha den slankere typen. hadde en sånn når jeg var barn! rottweiler er en utrolig vakker rase! men jeg trenger bare noen tps til navn som hadde passet til en slank og liten rottweiler ! skjønner dere nå ?
siljestokka Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Ok... Navn kommer her : -Sita -Bea -Tanja -Luna Disse navnene synes jeg passer til en liten rottweiler .
Tina&Ella Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Nå er jeg med Nettopp sitti og leita etter tispe navn selv - så har en rekke navn jeg kan dele med deg, her kommer de Lita, Ellita, Vesla, Thea (eller Tea), Tale Akela, Alba, Alma, Emma Lyra, Lana, Nana, Nala Mina, Mira, Mille, Malin Vega, Itana, Delta, Ruby, Rufsa, Kaisa, Kaia, Kaja, Sina, Tessa, Pixie Sandy, Ronja, Pippi, Pippin, Pippa Lykke til med navnjakten
jeanette-k Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Syns Bella er fint på Rottweilere jeg
Sissi Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Maisa het mine foreldres rottis.. verdens herligste God klump! Ellers syntes jeg Zandra er tøfft på en rottis
Charlotte<3 Skrevet 6. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 tusen takk for alle forslaga mange flotte navn å velge mellom! blir nokk vanskli men lettere nå
Karoline KM Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Hva me Shakira, hehe Det heter ei rottweiler tispe jeg kjenner
Matmor Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Hva med Zelma? Hold oss orientert med hva navnet blir da
Maren8) Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2007 Hunden Min heter Millie ! Det betyr jo Tusendel, det hadde passet til den slake varianten din Hehe ! Bella, det betyr Vakker Hihi ! På valpeliste.no Finner du masse Hundenavn ! Lykke Til forresten !
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar