tm100021 Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Vel, nå har jeg en chinchila men kan ingen ting om de... Så noen spørsmål... Hvor tam kan en chinchila bli? Kan jeg sette inn feks vat/bomull så den får det varmere? Noen som vet om nettbutikker som selger chinchila bur? Hva trenger egentlig en Chinchila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 De kan bli ganske tamme Det er en fordel å holde masse på med de, slik at de får tillit til mennesker. Tenkte å skrive litt info til deg her, men jeg fant en nettside med en del info, eller så han du google Chinchilla http://www.silverstreak.no/ En ting som er veldig viktig, er kostholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Takk! Stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Bare hyggelig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Fant ut at chinchilaen min trenger et myyye større bur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 26. September 2007 Rapporter Share Skrevet 26. September 2007 hehe hvilket bur har du nå da? De trenger ganske stor plass å boltre seg på ja. større jo bedre! PS: De hopper vist syykt langt også. har du sett din gjort det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2007 nei.. Hun har ikke stort nok bur Hun har bare et lite bur nå, men jeg fikk mal av ei om hvordan bygge et bur selv, jeg skal kjøpe et skap også omgjøre det til et stort og høyt chinchila bur.... Fikk skikkelig dårlig samvitighet nå Men hun er løs en gang om dagen ihvertfall, så hun får bevegd seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar