Caroline Skrevet 24. September 2007 Rapporter Share Skrevet 24. September 2007 Overskriften sier det meste? Jeg trenger linker til nettbutikker med gode sakser (som helst ikke koster skjorta). Trenger ny skarp, vanlig saks, liten og nett (til poter) og en fiiiinfiintannet effileringssaks til ører. Tips, noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. September 2007 Rapporter Share Skrevet 24. September 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men supert at du har laget en slik tråd. Trenger tips om det samme nemlig, men har ikke fått somlet meg til å lage en tråd om det Saksene jeg har nå er forsåvidt gode til klipping, men de er FÆLE å holde i (får alltid gnagsår...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. September 2007 Rapporter Share Skrevet 24. September 2007 Jeg har Chris Christensen saks, ikke så billig da men Men den er helt utrolig sykt god å jobbe med på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 24. September 2007 Rapporter Share Skrevet 24. September 2007 Både Jaguar og Eicker laver gode efilerings sakse, men kender desværre ingen netbutikker her der forhandler dem. så jeg er ikke til megen hjælp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Jeg endte opp med denne Og en vanlig, nett og skarp saks jeg kjøpte i dyrebutikken, som virka veldig grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar