Gå til innhold
Hundesonen.no

Shiba


Lilli

Recommended Posts

Hei!

Eg har lenge hatt lyst til å ha en hund, å no som samboeren min og eg har kjøpt oss leilighet har eg berre blitt meir gira! Problemet akkurat no er at eg ikkje har tid(jobber og tar opp igjen 6 eksamener) og at typen kanskje er allergisk(dette skal eg finne ut av når eg tar han med på besøk til tante og onkel og deres grønlandshund;))

Takket være dette forumet oppdaga eg rasa Shiba, og er fullstendig forelsket! Er det nokon her som har erfaring med denne rasen som vil dele litt med meg? :):P Gjerne også hvilken prisklasse dei gjerne ligg på òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har tid og samboer er allergisk, så ikke gjør det! Ta en skikkelig allergitest hvis dere mistenker allergi!

Ellers vil jo info avhenge av hva du har av erfaring og hva du har tenkt å bruke hunden til. Og så må du kunne svare på "Hvorfor akkurat en shiba?"

Prisen ligger vel fra 12-15 000 og oppover ut fra det jeg hører i miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Det blir definitivt ikkje ett "haste-kjøp" av hund, men en gang i nær fremtid:) Det er berre dette halvåret eg har tatt på meg altfor masse arbeid så eg ikkje har tid til annet, eg veit kva eg går til om vi en gang skal forsørge en hund!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...