Nikitaf Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Er dette en hunderase: Beauceron. har aldri hørt om den ei side om de
Guest lijenta Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Ja det er en hunderase. Går du inn på Canis sin rasevelger så finner du norsk oppdretter.
PhoNuLi Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 den var nydelig Virker som en utrolig herlig rase, ut i fra canis sin rasebeskrivelse: http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=6
Nikitaf Skrevet 24. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2007 ja, den var veldig flott:D Minna meg om en rottweiler !
netteliten Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 En hundetrener vi brukte er oppdrett på den rasen, hun hadde den med for å vise den frem en dag!
Frk.Lene Skrevet 25. September 2007 Rapporter Skrevet 25. September 2007 Dette er en helt nydelig, fantastisk rase Utrolig arbeidshund
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar