Gå til innhold
Hundesonen.no

Program å se dvd filmer på

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Vel, siden TV'en ble opptatt og jeg vil fortsette å se på Buffy så tenkte jeg at jeg kunne se det på laptop'en.. Men nei, det gikk ikke, windows media spiller vil ikke spille den av, men finnes det noe program jeg kan laste ned bare for å se på dvd filmer?

Skrevet

Kanskje du mangler en Codec (eller hva det nå heter), for å få spilt den av i Media Player? Hva skjer når du prøver å spille den av der?

Flytter forresten emnet til riktig kategori.

Skrevet
VLC ER riktig program... noen bedre medieplayer finnes knapt... og at den er gratis er en stor bonus. ;)

:icon_redface:

Da er den lastet ned ;) Takk Betty!

EDit; DET FUNKA :P

Så bra :(

Skrevet
VLC ER riktig program... noen bedre medieplayer finnes knapt... og at den er gratis er en stor bonus. :icon_redface:

Men er dette programmet på linje med Microsoft Mediaplayer, eller er det en annen type greie?

Skrevet
Men er dette programmet på linje med Microsoft Mediaplayer, eller er det en annen type greie?

Den kan brukes på samme måte som windows media player ja, ved at man kan se filmer (de fleste formater). Men man slipper alt det prosessorkrevende dildallet som WMP har, og så slipper man kodec-feil. Rett og slett et genialt program!

Skrevet
Den kan brukes på samme måte som windows media player ja, ved at man kan se filmer (de fleste formater). Men man slipper alt det prosessorkrevende dildallet som WMP har, og så slipper man kodec-feil. Rett og slett et genialt program!

Så det er bare til å installere rett inn på pc? Det kommer ikke i konflikt med da mediaplayer til mic?

Skrevet
Så det er bare til å installere rett inn på pc? Det kommer ikke i konflikt med da mediaplayer til mic?

Har ikke kommet i konflikt med noe som helst på min pc heller :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...