lizsol1 Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 jeg har en søt liten hamster som jeg vurderer å sette unger på, men vil ikke gjøre dette før jeg vet at det er interesse for de små så lurer rett og slett på om det er noen som kunne tenke seg en liten hamsterbaby eller to??rasen er av syrisk gullhamster, og mammaen er veldig rolig og snill. hvis jeg får opptil 5 reservasjoner setter jeg i gang med avl men vil jo være sikker på at alle kan få ett godt hjem
puddellover Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Nårrhh så lekker hun er Hun er også black banded som min hunnhamster
lizsol1 Skrevet 22. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2007 takk:) syns jo hun er den nydeligste i hele verden jeg da men, det syns vel alle hamstermammaer :angel:
puddellover Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Ja -_- Hehe,du får ha lykke til og skriv her om det blir noe kull. Hvor gammel er hun forresten?
Aina&Kaizer Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Hun var jo nusselig da. Lykke til hvis det blir noe kull på henne.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar