Jump to content
Hundesonen.no

Agility debut

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

En tekstmelding tikket inn for 10 minutter siden - Elin og Molly (Imagecopy Mystic Arriba) har debutert i hopp (agility debuten er senere i dag), og det resulterte i en 4. plass (av 21) og opprykksnapp nummer 1.

Vi gratulerer! Dette er knallbra jobba - Elin har ikke hatt Molly lenger enn siden i våres og Mollemoll er 4 år gammel og hadde før Elin overtok henne aldri sett ett agilityhinder bare så det er sagt. Superbra synes nå jeg og det sier litt om Elin som hundefører.

Lykkønskninger til debuten i agility er sendt........

Tusen takk alle sammen ;)

Jeg var knall fornøyd med det hopp løpet, alt fungerte som det skulle, god og jevn fart og hun gjør akkurat som jeg ber henne om, flinke Mollyen min !

Agility løpet startet dårlig, jeg fikk ikke giret henne opp før start, så hun hadde dårlig fart og gikk under et hinder. (det har hun aldri gjort før :rolleyes: ) Det ble vegring der og fikk også en vegring på slalom ingangen, men det ble mye bra også og farten kom etterhvert.

Ting jeg aldri trodde skulle funke, som høyre føring på felt og bakbytte på tunnel, det gikk helt fint, så egentlig er jeg veldig fornøyd der også.

Det ble 6plass av 22 !

Vi deltok på lag også, kjempe fornøyd, god fart og ett jevnt fint løp :o

Jeg er veldig fornøyd med dagen, blir masse mer konkurranser etter nyttår, full hard trening i høst og vinter !

Og Belgerpia, igjen- tusen,tusen takk for verdens beste hund, kan ikke få sagt det nok og jeg er så vannvittig glad i "lille" Mollemoll :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...