Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leir bilder:

WheatenMali

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Fine bilder! men noen spørsmål: var det mange deltagere over 20 år der? Lå hundene på samme rom? Hvor mange lå sammen? Var hundene deres sammen med dere hele tiden utenom treningen?

Ingen over 20 - hunder lå på samme rom - opptil 4 lå sammen, tror jeg :? Hundene var i buret utenom trening og lufting :wink:

Kristine Mali: Eieren til Amigo er mariann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina: Lederne var Ane og Steinar - ane rikke hvor gamle, men de var over 50 :) De andre lederen var 16-25 år, tror jeg :wink:

Lilleariel: hundene bor på rommet vårt, ja - opptil 4 perosner, ja - de eldste var 18, tror jeg :?

Men, få med deg Silje og alle de andre "gamlingene" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at hundene bor på rom sammen med eierne sine? Og opp til 4 personer med hunder deler rom? Hvor gamle var de eldste? Kjipern å være eldst og da, hvis jeg skal være med neste år..

Jeg er gammel! Jeg er tilogmed noen uker eldre enn deg Christina, så vi kan dra sammen.. :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke såå moro å være eldst da.. trodde det var noen over 20 ihvertfall. Og stakkars hera, ho som er så avhengig av meg. Gå ifra ho på en totalt fremmed plass, da hadde ho fått angst og åndenød. :roll:  så hadde vel ikke passa så godt å være der tror jeg.. hehe

Jeg har da tenkt meg dit neste år..? :)

Anders påstår han skal ta whippeten til søstra si og bli med neste år! :P Så Elisa, da har du en på din egen alder :D Øyh, hva er grensa igjen? :?

PS: Han sa at om ikke vi var sammen da så skulle han sjekke alle jentene på leiren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensa på å være medlem av nkku er 25 men grensa på å være med på leiren er dessverre 18.

lederne var mellom 15-17 det var 3av dem, også var det Anne som da er litt eldre enn alle og Steinar som er 50 eller 40? :?

Hundene sov i bur på rommet :)

Har ikke tatt fler bilder jeg, dere må sende meg dere som var der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...