Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leir bilder:


WheatenMali

Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Fine bilder! men noen spørsmål: var det mange deltagere over 20 år der? Lå hundene på samme rom? Hvor mange lå sammen? Var hundene deres sammen med dere hele tiden utenom treningen?

Ingen over 20 - hunder lå på samme rom - opptil 4 lå sammen, tror jeg :? Hundene var i buret utenom trening og lufting :wink:

Kristine Mali: Eieren til Amigo er mariann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina: Lederne var Ane og Steinar - ane rikke hvor gamle, men de var over 50 :) De andre lederen var 16-25 år, tror jeg :wink:

Lilleariel: hundene bor på rommet vårt, ja - opptil 4 perosner, ja - de eldste var 18, tror jeg :?

Men, få med deg Silje og alle de andre "gamlingene" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at hundene bor på rom sammen med eierne sine? Og opp til 4 personer med hunder deler rom? Hvor gamle var de eldste? Kjipern å være eldst og da, hvis jeg skal være med neste år..

Jeg er gammel! Jeg er tilogmed noen uker eldre enn deg Christina, så vi kan dra sammen.. :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke såå moro å være eldst da.. trodde det var noen over 20 ihvertfall. Og stakkars hera, ho som er så avhengig av meg. Gå ifra ho på en totalt fremmed plass, da hadde ho fått angst og åndenød. :roll:  så hadde vel ikke passa så godt å være der tror jeg.. hehe

Jeg har da tenkt meg dit neste år..? :)

Anders påstår han skal ta whippeten til søstra si og bli med neste år! :P Så Elisa, da har du en på din egen alder :D Øyh, hva er grensa igjen? :?

PS: Han sa at om ikke vi var sammen da så skulle han sjekke alle jentene på leiren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensa på å være medlem av nkku er 25 men grensa på å være med på leiren er dessverre 18.

lederne var mellom 15-17 det var 3av dem, også var det Anne som da er litt eldre enn alle og Steinar som er 50 eller 40? :?

Hundene sov i bur på rommet :)

Har ikke tatt fler bilder jeg, dere må sende meg dere som var der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...