Gå til innhold
Hundesonen.no

Chow Chow'en Diego


Taz

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Nye bilder av Diego, fra hytteturen. ;)

Flotte Diego, pelsen vokser så fort ut igjen. *Sukk*

IMG_7393copylite.jpg

IMG_7461copylite.jpg

Diego skal leke med en aggressiv hund, som ikke ble så veldig begeistret.

Cody står klar til å hjelpe hvis problemer.

IMG_7455copylite.jpg

Må være det søteste bildet jeg har av de to sammen

IMG_7457copylite.jpg

Gutten står stolt som bare en Chow kan.

IMG_7653lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen nye bilder av Diego. :icon_redface:

Han har nå blitt 15 mnd, stor gutt og greier.

Pelsen vokser fort ut igjen.

IMG_9141lite.jpg

Stolt må man være

IMG_9170lite.jpg

Sitte pent

IMG_9205lite.jpg

Han kan være litt hoven til tider

IMG_8430lite.jpg

Pinner smaker utrolig godt

IMG_9288lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Diego er litt mørk på bildet, men pga solen. (Bildet tatt av Snaffa)

IMG_0430lite.jpg

Chows er ingen lat rase

IMG_9622lite.jpg

Ikke så grasiøs kanskje

IMG_9607lite.jpg

Voldelig i lek

IMG_9621lite.jpg

Søte når de løper

IMG_9613lite.jpg

Utholdende også

IMG_9605lite.jpg

IMG_9576lite.jpg

Også hvile litt i skyggen

IMG_0767Copylite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

nyyyyydelig!! er det sant det ryktet dem har på seg for og være litt "kommune arbeidere" hehe.. altså jeg bare husker når vi bodde nordpå så der vi pleide og gå tur, så gikk det en mann med 2 slike løse chow chower og han hadde hatt rasen hele sitt liv.. han sa de tar alt i sitt eget tempo, haster eller stresser aldri.. og kunne være ufattelig trege på tur ( hans tispe kom vandrene 5 min etter eller no) hun tok seg goood tid når de var på tur.. minnet meg nesten om den oksen ferdinan( han som satt under korke treet og luktet på blomstene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyyyyydelig! er det sant det ryktet dem har på seg for og være litt "kommune arbeidere" hehe.. altså jeg bare husker når vi bodde nordpå så der vi pleide og gå tur, så gikk det en mann med 2 slike løse chow chower og han hadde hatt rasen hele sitt liv.. han sa de tar alt i sitt eget tempo, haster eller stresser aldri.. og kunne være ufattelig trege på tur ( hans tispe kom vandrene 5 min etter eller no) hun tok seg goood tid når de var på tur.. minnet meg nesten om den oksen ferdinan( han som satt under korke treet og luktet på blomstene)

Hehehe.. Høres ut som en typisk Chow Chow ja. :lol:

Diego er litt omvendt, han har det utrolig travelt på tur, han løper ikke, ikke traver han heller, han går bare ufattelig fort.. Men han har alltid ett øye bak for å se at jeg fremdeles henger med. :)

Det er sjelden, eller aldri Diego går bak meg på tur.. Men de fleste Chow'er er sånn at de går bak eieren, og tar seg all verdens tid.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...