Jump to content
Hundesonen.no

Noen gode råd til en som ikke har stedsans

Turnip

Recommended Posts

Ja... som overskriften sier.. jeg har stedsans som en gullfisk :rolleyes:

Vi har ikke bodd her så lenge, men turterrengene er utrolige, men ingen stier er merket og alle stier ser like ut..

Jeg prøver å gå mest mulig rett frem og huske ting på veien, f.eks en fuglekasse jeg la merke til... gikk 10 minutter til og la merke til sikkert 20 fuglekasser til.. da hadde jeg allerede klart å rote meg bort, prøvde iherdig å finne til rett sti, men alle så like ut. Siste forsøk så ba jeg Mike finne veien hjem (han klarte det på forrige bosted) og han snuse ivrig og jeg tenke at nå var han på ferten til å finne veien hjem, men han snuste seg bort til et dødt ekorn i stedet... Det begynte å bli mørkt, og jeg måtte rope om hjelp, til slutt så var det heldigvis noe folk som gikk kveldsturen sin med hunden sin og fikk fulgt meg hjem, ikke passe høy i hatten akkurat men <_<

Dette har skjedd et par ganger, og sist gang så la jeg fra meg godbiter på hvert 3-4 skritt i det vi gikk innove til skogen, og da fant Mike fint veien hjem når vi skulle snu... (ja.. var forberedt på å rote meg bort) Prøver alt jeg kan å finne kjennetegn på hvor jeg går, men alt er seriøst helt likt!!! Har noen gode råd om hvordan man kan prøver å unngå å rote seg bort i skogen??? Binde røde sløyfer på træra kanskje??? :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...