Martine Skrevet 9. September 2007 Rapporter Share Skrevet 9. September 2007 Hesten min har en hvit kant på kronranden...Det er ikke mugg, og merker ingenting på han, jeg bare ser at det er hvitt. Var en som sa det kunne være kalkmangel. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 hei. jeg har aldri hørt at dette kan være et symtom på kalkmangel. er den tørr eller bløt denne kanten da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
serine&balder Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 har mine tvil på at det er et tegn på kalkmangel, men hvis du er redd for kalkmangel anbefale æ en blodprøve da vi nettopp en av vårs hesta blei sprekk syk, det va så ille at dem snakka om å avlive han men etter mye om og men å en blodprøve viste det seg at det var alvorlig kalk mangel! men tror ikke det er kalk mangel hvis du ikke merker noe på hesten din. vi hadde høy feber, dunking i magen , høypuls ... men en hest som lider av sterk kalkmangel kan bli lam.. håper du finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar