Jump to content
Hundesonen.no

Ezydoghalsbånd

vipsen

Recommended Posts

Noen som vet om en norsk nettbutikk som har rosa :P Ezydoghalsbånd i str medium (43 cm)?

De hadde det ihvertfall på dyreklinikken jeg bruker. Hadde tenkt å kjøpe det til Molly,men fant ut at det ikke passet så godt med rosa til pelsen hennes, så det ble camo til henne i steden. Hvis ikke du finner det noen annen plass så si fra hvis jeg skal kjøpe det for deg og sende det :P

Hadde tenkt å kjøpe det til Molly,men fant ut at det ikke passet så godt med rosa til pelsen hennes, så det ble camo til henne i steden. Hvis ikke du finner det noen annen plass så si fra hvis jeg skal kjøpe det for deg og sende det :P

Terver skal ha camo de *fnis* Vips har det også, men det ble for hannhund på pyttelille Nyx på en måte... Bestilte fra den engelske siden, satser på det ikke tar for lang tid, ellers tusen takk!

Terver skal ha camo de *fnis* Vips har det også, men det ble for hannhund på pyttelille Nyx på en måte... Bestilte fra den engelske siden, satser på det ikke tar for lang tid, ellers tusen takk!

Si fra hvis du får varene fra den engelske siden... Jeg har nemlig bestillt derfra, men fikk aldri noe... Jeg bestillte da selen og to bånd i camo, hehe :P Det er vel nesten 2mnd siden nå, så nå kjøpte jeg selen i en dyrebutikk her, det var temmelig mye dyrere kan man si (og kanskje jeg plutselig sitter her med to...) :rolleyes:

De hadde bare små størrelser. Pakken ble sendt fra England i morges faktisk, så da er det på vei ;)

Oppdaget såklart dette på den amerikanske siden etterpå ;)

Nei, noe så kult!;) Hadde sett stilig ut med rosa kamuflage halsbånd som stod i stil til Lyngs rosa sporline.. Minuset er jo bare at det er flere som tror han er tispe om han kommer med et rosa halsbånd;) Og ikke minst så ville "bruksgjengen" sett litt rart på oss;) Skulle hatt en sort tispe ja;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...