29a Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 det står HELT sikkert her ett eller annet sted, så bær over med meg er dere snille.. hva er maks str på banner?
Miriam Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Dyresonen.no > Data og IT > Webutvikling, grafikk og foto > Grafikk og animasjoner HUSK Regelverket for bannere: §5.1 Maksimal størrelse for signaturer er 3 linjer med normal tekststørrelse. Blanke linjer teller også som en linje. Eventuelle lenker i signaturen skal være til personlige sider eller sider av allmenn interesse. Annonselenker og rekrutteringslenker er ikke tillatt. Grafikk i signaturene kan benyttes, men da kan du ikke benytte deg av tekst i tillegg. En grafikksignatur kan maks være 15kb og 60x300px. Animasjoner ikke tillatt. EDIT: Lagt til link til siden med informasjon om bannere o.l.
29a Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2007 så 300 width da? skal vi seee... ! ok hjelp.. hvor legger jeg inn dette og hvordan får jeg det til å vises
Miriam Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Her er link til en diskusjon om akkurat det samme (som jeg forøvrig fant ved å gjøre et enkelt søk på "banner" )
vipsen Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 så 300 width da? skal vi seee... ! ok hjelp.. hvor legger jeg inn dette og hvordan får jeg det til å vises 300 piksler bredt ja. Gå inn på Personlig - Kontrollpanel, endre signatur. Der legger du inn link til banneret ditt som [img]url til bildet.jpg[/img] Trenger du hjelp så post url til banneret i denne tråden.
29a Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2007 takk for hjelp har jeg klart det riktig??
vipsen Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Jepp, men det var altfor stort så jeg fjerner det. Krymp det til riktig størrelse (max 60 piksler høyt, 300 bredt) så kan du legge ut igjen.
29a Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2007 Jepp, men det var altfor stort så jeg fjerner det. Krymp det til riktig størrelse (max 60 piksler høyt, 300 bredt) så kan du legge ut igjen. jeg får det ikke til i programmet mitt, kunne noen hjelpe meg med det? http://i120.photobucket.com/albums/o167/Nu.../lasse-seb2.png der er url til banner..
Miriam Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Sånn... Nå har jeg krympet bannerene for deg i to forskjellige versjoner. Bruk den du liker best Her er link til det første redigerte banneret Her er link til det andre redigerte banneret
29a Skrevet 9. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2007 Takk for hjelpen :icon_fun:
29a Skrevet 9. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2007 når jeg prøver så får jeg bare Beklager, dynamiske sider er ikke tillatt i tagene.
Miriam Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Ok... Vi prøver atter en gang... Her er banner1 Her er banner2
vipsen Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 La inn det jeg likte best for deg jeg :closedeyes:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar