Mirai Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Altså Hera blir det, ikke jeg! hehe! Du blir altså ikke innbilsk om vi kaller deg langbeint, velproposjonert og deilig? Hadde jeg blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Julie: hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2005 Ja selfølgelig hadde jeg blitt det! BIG TIME! Men hadde samtidig hatt vanskeligheter med å tro det! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. August 2005 Rapporter Share Skrevet 17. August 2005 trur ikke jeg noen gang har sett en så naturlig og pen dobbermann som hera! hun er nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiffa Skrevet 17. August 2005 Rapporter Share Skrevet 17. August 2005 Nyyydelig hun er! Kjempe fine bilder av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 Legger ut to til. (da samme som i leksikonet) Skal snart prøve å ta flere nyere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 22. August 2005 Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 Så skjønn hu er! kjempe flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. August 2005 Rapporter Share Skrevet 22. August 2005 Hun er bare helt nydelig!!! Kjempe elegant, og tøff Nå må du passe henne så jeg ikke kommer å stjeler henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Ja, elegant er ordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. August 2005 Rapporter Share Skrevet 23. August 2005 Hun er bare så utrolig nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Iskladt og masse snø nå ifjor vinter. brrr... Full fart som vanlig! Nå kommer jeg å tar deg!!!!! Hvem er lydigst? Meg eller hunden mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 27. August 2005 Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Åååh for en pen dobermandame.. Å så stor! Tror buster kanskje får seg en nedtur når de møtes.. en dame på størrelse med seg Forresten så kommer han antageligvis til helgen nå... Da må vi prøve å arrangere en "deit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Åjaa! Jeg er absolutt med på en deit! Send med en Privat melding nårtid du vet mer! Tror det går helt fint med Hera og Buster, de er sikkert ganske like de to. Ho er veldig leken og liker alle hunder godt. Tror det er værre for de minste hundene, for da kan det blir for voldsomt! Gleder meg til å treffe dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Nå er det en stund siden jeg har tatt bilder av Hera. Så idag var jeg og ho ute i finværet! Fikk også stemplet stamtavlen idag med HD-fri Godt å kose seg i høstværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 :-o så fint det nederste var. Pen som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Ja.. syns hun så litt morsk ut.. hehe. Og så store ører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Så fin hu var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 hera er fremdelses den nydeligste dobbern jeg veit om! majestetisk dronning du har der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Supre bilder, skulle bare fjerne sela, tauet og halsbåndet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 kjempe fine bilder! Hera er utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Så skjønn hun er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Hera er utrolig fin en av de fineste dobermandamene jeg har sett. Nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulla Skrevet 15. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2005 Hun var bare hel skjønn!! Forelske seg i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar