Prins Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 Hei, er det noen som vet sånn ca hvilken prisklasse ei 3 årig oldenburger hoppa, importert fra danmark, ligger i?
Eva-Kihla Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Spørs helt hva du er på utkikk etter. Du burde ringe og høre hva de har på forskjellige steder. Kan variere fra 30 000,- og laaaangt oppover...
Einstein&Charlie Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Har selv haft Oldenburger i Danmark. Men det kommer helt an på hvad du vil have, om den skal være kåret, tilredet, tilkørt etc. hvis du vil specifisere lidt bedre hvad du vil, så kan jeg måske nævne en ca pris der er rimelig for en oldenburger. jeg selv købte min for 35.000dkr 4½ år gammel, utilredet men kåret på fløjen. kulsort billedskøn hoppe. Men ellers kan du kigge på Den blå avis netsider i danmark for at få et overblik.du kan google for at få adressen på den. Solgte selv min hoppe for 75.000 nogle år senere.
Einstein&Charlie Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Her er en annonce på en race typisk 4-årig sort oldenburg hoppe fra Danmark. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51411885
luna Skrevet 28. September 2007 Rapporter Skrevet 28. September 2007 Bare husk at det kommer 25 % momspå hest, kjøttavgift og transport på hester fra Danmark, så en ferdig importert hest vil nok komme på litt mer enn det du ser på danske annonsesider
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar